piątek, 5 lutego 2016

Projet Tęcza II - Złoty (Golden)

Nareszcie sesja się skończyła. To znaczy mam nadzieję, że nie czeka mnie już żadna poprawka, wszystko wyjdzie w praniu...
Tymczasem wracam do was ze zdobieniem, które było gotowe już w niedzielę, co mogliście widzieć na Instagramie, ale nie miałam niestety czasu go wstawić.

Finally my exam session's over. At least I hope that I'm not going to have to retake anything during my break...
Meanwhile I'm coming with a design that's been ready since Sunday, which you may have seen on Instagram, but I had no time to post it, unfortunately.


Jesteśmy już na półmetku tęczowego wyzwania i czwartym kolorem był złoty. Wymyśliłam więc złote zdobienie, które, jak już pisałam na Instagramie, było zdecydowanie bardziej optymistyczne niż mój nastrój w tym tygodniu :D

We're halfway through the Rainbow Project and the fourth colour was gold. So I came up with a golden mani, which is, as you could have seen on Instagram, way more optimistic than my mood through the past week :D



Mani proste i klasyczne, french i kwiatki - niby nic niezwykłego, ale podkręciłam to zestawienie kolorami. Do złotego dodałam mój nowy różowo-koralowy Kiko ze złotymi drobinkami, które mogą być niestety słabo widoczne na zdjęciach, i czarne kwiatki jako taki wyróżniający się akcent.

It's classic and simple mani, french and flowers - nothing spectacular, you'd say, but I jazzed it up with the colours. To the obligatory gold I added my new pinkish-coral Kiko with golden shimmer, that may not be entirely visible on the photos, and black flowers as a statement of sorts.



Użyłam: / I used: 


Golden Rose Rich Color #77
Kiko #485
Golden Rose Rich Color #35



Dajcie znać, jak wam się podoba :) 
No i przepraszam za ten zastój na blogu, mam nadzieję, że teraz będę już miała czas pomalować paznokcie częściej niż raz w tygodniu :D
Pozdrawiam!

Let me know if you like it :)
And I'm sorry for this blogging slump, I hope now I'll have time to paint my nails more frequently than once a week :D
See you!     

16 komentarzy:

  1. Mam zlotko;)) fajne takie już wiosenne :)) Oj czasem tak jest ze czasu brak, muszę w końcu wyslaC Ci obiecaną niespodziankę, kompletnie zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ojej, mnie też wyleciało z głowy, nie ma sprawy :D

      Usuń
  2. I really like it, the flowers makes it really special :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is really pretty and cute :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś takie kwiatki wykropkować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a sweet manicure, I think it is super cute! I would say that with exams AND blogging... I'm not surprised you would feel in a slump. Maybe sure you get time for you too <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sweetie :*
      Yeah, I hope so, thanks <3

      Usuń