środa, 9 marca 2016

Spring Time #1 Ptaki (Birds)

Ale miałam okropny początek tygodnia, próbny ustny, dwa testy z ogromnej ilości słówek, coś strasznego... Jak dobrze, że mam to już za sobą i mogę się wreszcie zabrać za ten post, bo mani gotowe od niedzieli :)

I had a truly terrible beginning of the week, mock oral exam and two huge vocabulary tests... I'm so happy it's already behind me and I can finally write the post, because mani's been ready since Sunday :)


Trii zorganizowała na swoim blogu króciutki, trzywyzwaniowy projekt stemplowy na wiosnę no i jakże mogłabym nie wziąć udziału :) Co prawda nie miałam żadnego ptasiego wzorku, ale już od jakiegoś czasu czaiłam się na wzór jaskółki, więc postanowiłam wykorzystać okazję, i znaleźć płytkę z takim wzorkiem, a co :D

Trii has organised a short 3-challenge stamping project for spring and I could not resist :) Although I did not have any bird pattern, but I've wanted to get a plate with a swallow pattern so mischievously I used the opportunity to get myself one :D



Jak widzicie, moje zdobienie jest bardzo, bardzo wiosenne, szczególnie jeśli chodzi o kolorystykę. Może tego nie wiecie, ale zielony jest moim absolutnie ulubionym kolorem, mimo że w zasadzie rzadko noszę go na paznokciach lub ubraniach, ale z tej okazji postanowiłam zaszaleć. Jest więc zieleń, jest chevron, są ćwieki, no i są oczywiście jaskółki! :)

As you can see, my mani is very, very spring, especially in terms of colours. You may not now this about me, but green is my absolutely favourite colour, even though I wear it on my nails and clothing quite rarely, but I decided to get a bit crazy. So there's green, there's chevron, studs and swallows, obviously! :)


  
Użyłam: / I used:







China Glaze Refresh-mint
Golden Rose Color Expert #02
Golden Rose Color Rich #35
Born Pretty Store Mixed Nail Studs
JQ-06 stamping plate
Born Pretty Store BP-L006 Stamping Plate



Jak wam się podoba?
Pozdrawiam!

What do you think about it?
See you!  




28 komentarzy:

  1. Fajne jaskółki
    mój okropny tydzień niestety jeszcze trwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Powodzenia w takim razie :D

      Usuń
  2. I'm waiting impatiently for spring!
    What a pretty mani you made :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię zielony. W ubraniach i na paznokciach też. Fajne jaskółki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jaskółki, no i ten kolor - iście wiosenny *.*
    Bardzo mi się podoba i cieszę się, że bierzesz udział.
    Chociaż nie powiem, Terii może być zdziwiona jak przeczyta, że prowadzi jakiś projekt :P
    Wiedziałam, że prędzej czy później ktoś pomyli nasze nicki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, przepraszam, co za niedopatrzenie :D
      Już poprawiam :)

      Usuń
  6. This mani is really lovely and super spring-y!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaskółeczki, yay! idzie wiosna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne wiosenne mani, jaskolki prezentuja sie extra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaskółki ;) czuć, że zbliża się wiosna ;) byle przyszła jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty - Perfect for spring! <3

    OdpowiedzUsuń