niedziela, 20 marca 2016

Spring Time #2 Kwiaty (Flowers)

No tak, miało być wcześniej, a wyszło jak zwykle, czyli w ostatni dzień... W sumie mogłam się spodziewać. Ale wyrobiłam się akurat przed pierwszym dniem wiosny :)

Yeah, well, it was supposed to be published earlier, but as usual, the last day before deadline came... I could've figured it'd end like this. But I made it just before the 1st day of spring :)


A przychodzę ze zdobieniem na drugie wyzwanie wiosennego projektu stemplowego u Trii (wciąż kajam się za tą pomyłkę w nicku ostatnio, taka wtopa :D). W każdym razie tematem były kwiaty, co nieco opóźniło wykonanie tego mani, ponieważ potrzebną płytkę zostawiłam oczywiście w domu i dopiero w weekend mogłam zasiąść do stemplowania, bywa..

And I'm coming with a design for the 2nd challenge of Trii's spring stamping project. The topic was flowers and that was precisely the problem, because the plate I wanted to use was left at home and that's why over the past week I had no chance to do it...



Jak widzicie poszłam w róż, brakowało mi ostatnio takiego dziewczęcego klimatu. Są do tego naklejkowe kwiatki i jest zielony brokat, żeby jednak był jakiś wiosenny klimat w tym mani :) 

As you can see I went pink in this mani, I kind of missed this girlish tone. And there are flower stickers and green glitter, so it was at least a bit spring-y :)



Użyłam: / I used:



Nicole by OPI Carnival Cotton Candy
Rimmel 60 seconds #620 How do you lilac it?
Essence Colour&Go #88 falling in love
Miss Sporty Candy Shine #001
Golden Rose Rich Color #35   
JQ-06 stamping plate



I co myślicie? Dajcie znać jak wam się podoba :)   
Pozdrawiam!

What do you think? Let me now if you like it :)
See you!  


31 komentarzy:

  1. Kolorek różowy idealny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pretty manicure for the spring time =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie. Ciekawie wyglądają te zielone plamki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's super lovely, I like the final touch of glitters on top!

    OdpowiedzUsuń
  5. It's very cute! I like the glitters that you put all over the nail art! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez super wykombinowalas to polaczenie rozu i topu! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobienie, zielony brokacik wygląda ślicznie na tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so pretty! I love the added flowers!

    OdpowiedzUsuń