niedziela, 27 marca 2016

Spring Time #3 Wiosenny kolor (Spring colour)

Jak wam mijają święta? Ja rozleniwiłam się w ten czas wolny od studiów i czytam, czytam, czytam... No i oczywiście zmalowałam wiosenne zdobienie przy okazji :)

How's your Easter so far? I've got pretty lazy during this school break and I'm reading, reading, reading.... And, of course, I managed to make a spring mani :)


To już trzecie, ostatnie wyzwanie króciutkiego projektu stemplowego u Trii, a to znaczy, że marzec już prawie minął i do sesji już tylko dwa miesiące... Ale nie bądźmy pesymistami :D

This is the third and last challenge of Trii's short stamping project, and that means that march is almost over and there's only two more months to the exam session... But let's not be pessimistic :D



Z wiosną niemal automatycznie kojarzą mi się pastelowe odcienie, więc uczyniłam z nich bazę mojego mani i połączyłam z topem z flakies i stempelkowym motywem roślinnym.

The colours that immediately remind me of spring are pastels of course, so I made them a base for my mani, adding a flakies topper and a stamping flower motif.



Użyłam: / I used:


    
Lemax Gala
Rimmel 60 seconds #873 breakfast in bed
Astor Quick'n Go! #378
Poezja #61/2
Golden Rose Color Expert #02
China Glaze Luxe and Lush
CA-24 stamping plate



Dajcie znać co myślicie :)
Miłej reszty świąt!

Let me know of your thoughts :)
Happy rest of Easter!

   

21 komentarzy:

  1. That is super pretty and very suitable for spring <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten wzór listków na podobnej tylko większej płytce i jeszcze nie udało mi się go dokładnie odbić, jak zresztą większość wzorów z tej płytki ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. super mani, delikatne, lekkie kolorki i piekny wzor stempelkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wesołe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastels are always a win when it comes to Easter!

    OdpowiedzUsuń
  6. mięta i niebieski - świetnie pasują do siebie, szczególnie w tych odcieniach, które wybrałaś <3
    Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w moim projekcie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      A ja dziękuję za zorganizowanie projektu, bo zabawa była świetna :D

      Usuń
  7. The flakie top coat and the stamping are so pretty together. Very nice match for this season ;)

    OdpowiedzUsuń