sobota, 5 marca 2016

Wibo Leather #3

Tak, wiem, że minęło sporo czasu, odkąd obfociłam ten lakier (chyba w październiku), a jeszcze więcej, odkąd skórzana kolekcja z Wibo była w ogóle dostępna, ale tak wyszło... :D

Yes, I know it's been a while since I took these photos (in October, I think), and even more since the Leather collection from Wibo was actually available, but well, happens... :D


Z tą serią jest taki myk, że najpierw kupiłam czarny lakier, który gdzieś się już chyba na tym blogu przewinął, i nie miałam zamiaru kupować innych kolorków. A potem zobaczyłam w blogosferze to cudne bordo i się zakochałam <3

The thing with this series is that first I bought the black polish, which probably has made an appearance on this blog already, and had no intention of buying any other. And then I saw this deep red colour and I fell in love <3


    
Lakier ma pędzelek nieco szerszy od standardowego, ale jednak jest dosyć cienki. Konsystencja jest rzadka, więc potrzeba dwóch warstw do pełnego krycia i raczej wolno schnie. 

The polish has a brush that's a bit wider than the standard one, but it's still rather narrow. Consistency is thin, so you need two coats for full coverage and dries rather slow.





Tak jak w przypadku czerni trwałość niestety nie powala, bo wytrzymał tylko dwa dni bez odprysków, ale łatwo się zmywa, no i kolor wynagradza wszystko :)

Just as in the black one, the lasting is not groundbreaking, because it's only two days without chipping, but removing is easy, and the colour makes up for everything :)



Chyba byłam wtedy przytłoczona studiami, bo zdobienie z tym lakierem nie jest zbyt wyrafinowane, tylko kwieciste naklejki na łososiowym różu z Golden Rose, ale myślę, że mani ładnie komplementuje ten kolor :)

I think I was a bit overwhelmed with the studies, because my design's not very sophisticated, just flower stickers on a salmon pink Golden Rose polish, but I think it compliments te leather quite nicely :)



Załapałyście się na tę limitowankę? Co o niej myślicie? :)
Pozdrawiam!

Do you know this limited edition? What do you think about it? :)
See you!   

22 komentarze:

  1. Mam dwa lakiery z tej kolekcji, czerwień i nudziaka; czerwień jest super , pokazywałam na blogu, ale nudziaka nadal nie wypróbowałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like that colour too :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny lakier, taki drapieżny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki czerwony skórzany lakier ale według mnie to one wyglądają jakby się kołderka przez noc na paznokciach odbiła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, nawet nie przyszło mi do głowy takie porównanie, może troszkę :D

      Usuń
  5. Świetne paznokcie! Będę zaglądać! Zapraszam również do Siebie http://untouchedlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń