środa, 27 kwietnia 2016

Born Pretty Store Colourful Nail Studs

Dzisiaj piszę w dzień dla mnie szczególny, bo od kilkunastu godzin mam 20 lat! I mimo niesamowicie trudnego testu ze słownictwa biznesowego dzień był fantastyczny :D
A przychodzę z kolejnym produktem z Born Pretty Store, tym razem są to wielokolorowe ćwieki, które możecie znaleźć tu za 2,86 $, lub w obecnej promocji za 1,99 $.

I'm writing in a special day for me, because I'm 20 today! And even though I had a terribly hard business vocabulary test, the day was fantastic :D
And on this beautiful day I'll show you another Born Pretty Store product. This time it's a set of multicolour studs that you can find here for $2.86, or currently for $1.99.


W plastikowym słoiczku dostajemy mnóstwo wielokolorowych ćwieków o różnych kształtach. Teraz myślę, że mogłam jednak wziąć opakowanie w stylu karuzeli, nie trzeba by było przekopywać się w poszukiwaniu konkretnego koloru lub kształtu, ale to moje niedopatrzenie :) Dobrze się trzymają i dopiero po jakimś czasie kolor zaczyna się ścierać.

In a plastic container we get tones of multi-coloured studs with in different shapes. Now that I think about it, I could have taken a set of studs in a wheel-styled container, so it was easier to find a specific shape or colour, but that's my mistake :) Thay last well, though the colours start wearing off after a few days.

Możecie zobaczyć je w akcji w kilku zdobieniach, między innymi w tym z początków wiosny:

You can see them in a few of my manis, for example the one from the beginning of spring:


To zdobienie zobaczycie niedługo: /   This mani you'll see soon:


A to piórkowe zdobienie z ćwiekami, które zrobiłam całkiem niedawno: /  And that's a studs mani I did lately:




Oprócz ćwieków użyłam: / Besides the studs I used:



Bell Air Flow
Lemax Gala
Kiko #505
Kiko #313
Born Pretty Store BP-W18 



 
Kupując tę ćwieki i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying these studs or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.

Jak wam się podoba?
Pozdrawiam!
How do you like it?
See you!
  Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

11 komentarzy:

  1. I spent a lot of time looking for matching studs as well :D You made some really pretty manis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Then you know what I felt :D Thank you :)

      Usuń
  2. Very beautiful! I really love the funky colours you used with the feathers and studs, its a very sweet combination :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je mam :D. Świetne są, tylko to wygrzebywanie z pojemniczka... :P

    OdpowiedzUsuń