środa, 20 kwietnia 2016

Born Pretty Store Holo #21

Kiedy robiłam ostatnio recenzję tej płytki, bardzo wam się spodobał lakier, którego użyłam w jednym ze zdobień. Pochodzi z holograficznej kolekcji Born Pretty Store, można go znaleźć tutaj. Kupiłam go za niedawno za 8 dolarów, teraz jest niestety troszkę droższy i kosztuje 11.

When I reviewed this plate recently, you really liked a nail polish I had used in one of the designs. It's one of the Born Pretty Store's holographic collection, you can find it here. I bought it for $8, now it's a bit more expensive, unfortunately, and costs $11.


Jest to linearne holo (tak mi się przynajmniej wydaje, jestem totalnym laikem w tej kwestii) w granatowej bazie i niesamowicie mieni się w bezpośrednim świetle. Mojej koleżance przypomniał kamień Noc Kairu, a ja po wyguglaniu jestem skłonna się zgodzić (btw, ja chcę z tego kolczyki) :D

It's a linear holo (or at least I think so, I'm rather new to this topic) in a dark blue base and it is incredibly shiny and flickery in a direct light. It reminded my friend of a Blue Goldstone (I hope I found an accurate translation, if not, correct me in the comments, I'm adding a photo just in case), and after googling it I can agree (and I want such earrings) :D




Lakier ma płaski, szeroki pędzelek. Konsystencja jest raczej gęsta i wystarczy jedna warstwa do pełnego krycia. Dość szybko schnie.

The polish has a flat, thick brush. The consistency is rather thick and you only need one coat for perfect cover. Dries quite well.



Niestety lakier nie trzyma się zbyt dobrze, u mnie wytrzymał tylko 2 dni bez odprysków, ale zmywał się raczej łatwo.

Unfortunately, lasting isn't really good, for me it was only 2 days without chipping, but the removing is rather easy.



No i troszkę więcej zdjęć zdobienia, które już widzieliście:

And a few more photos of the mani you've already seen:





Możecie też skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    You can also use my 10% off code KZSQ10.

Co myślicie o tym lakierze? Podoba wam się tak bardzo jak mnie? :)
Pozdrawiam!
What dou you think about this polish? Do you like it as much as I do? :)
See you!  

12 komentarzy:

  1. It is pretty, but I honestly think that the price is way too high for such a little bottle of polish.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So do I, the original price is just impossible... But the colour is really pretty, so it's a bit of a compensation :D

      Usuń
  2. Nadal twierdzę, że jest piękny ! Mam go na mojej wishliście, ale czekam aż będzie w promocji bo standardowa cena jest mocno przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie kupuj koniecznie, jak tylko trafisz na jakąś sympatyczną cenę, bo kolorek jest genialny :D

      Usuń
  3. Cena regularna jest zbyt wysoka ale jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie kocham! :) linearne holo jest najpiekniejsze. Moze top by przedłużył trwalosc, ale zwykle top wpływa na jakosc efektu holo. Nie mniej jednak piekny!!! Cena jest zdecydowanie za duza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jest cudowny :D Próbowałam też z topem, ale niestety trwałość była podobna...

      Usuń
  5. Cena duża, ale lakier piękny!

    OdpowiedzUsuń