niedziela, 17 kwietnia 2016

Born Pretty Store Road Map Water Decals

Przepraszam za dłuższą przerwę (znowu), ale niestety studia nie dają odpocząć... Ten tydzień na szczęście będzie luźniejszy, więc liczę na to, że uda mi się trochę ponadrabiać blogowe zaległości :)
A dzisiaj pokażę wam zestaw naklejek wodnych z Born Pretty Store, który możecie znaleźć tutaj, w regularnej cenie za $4,74, a obecnej promocji za $2,84.

I'm so sorry for this lengthy break (again), but because of studies I don't have a minute to relax... But this week is going to be less busy, so I hope that I can catch up with the blogging stuff :)
And today I'll show you a set of water decals from Born Pretty Store that you can find here for $4.74, or currently for $2.84.


Tematyką zestawu są mapy wszelkiego rodzaju, w różnych kolorach, a dostajemy ich na tej tekturce aż 11! Co prawda nakładanie może być nieco bardziej problematyczne, bo są troszkę grubsze niż standardowe naklejki wodne, przez co troszkę więcej czasu schodzi na dopasowanie ich do paznokcia, ale da się to przeżyć :)

The theme of this set is maps of all kinds in different colours, and we get 11 of them so it's quite a lot! However, the application might be a bit harder, because the material is thicker than in regular water decals, so it takes a bit more effort to fit them to your nails, but it's not that big of a problem :)


Na mój pierwszy raz z tymi naklejkami wybrałam ten wzór i postawiłam na prostotę: 

For my first time with the decals I chose this pattern and I went simple:



Niebawem też bliżej przedstawię wam lakier z China Glaze, którego użyłam, bo jest śliczny, choć nietypowy :) 

Also, I'll give you a closer look on this China Glaze nail polish that I used soon, because it's so pretty, though rather unusual :)


Potem poszłam w bardziej wiosenne kolorki, bo takie ostatnio u mnie królują, i wykorzystałam do tego ten wzór.

Then I decided to go for some spring colours, which I've been loving lately, and used this pattern.



    
 Użyłam: / I used:


Wibo Extreme Nails #26
Bell Fashion Colour #802
Poezja #61/2


Następnie poszłam w fiolety, bo nie byłabym sobą, gdybym nie użyła fioletów. A tak w ogóle, to przyjrzyjcie się jak nam pocisnęli na tej mapce :D  

Then I used some purples, because  I wouldn't be myself if I hadn't used purples. And can you just take a look at the text describing Poland :D





Użyłam: / I used:

  

Avon Nailwear Pro+ Plum Seduction
Miss Sporty Lasting Colour #505
Golden Rose Jolly Jewels #105
Astor Quick'n Go! #378
Born Pretty Store Mixed Nails Studs


Kupując tę naklejki i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying these decals or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.
Dajcie znać jak wam się podobają moje zdobienia i co myślicie o tych naklejkach, może już je miałyście?
Let me know if you liked my manis and the decals, maybe you've had them already? 
 Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.
 

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz na polskiej części dotyczący footbolu jest bardzo prawdziwy - mamy indywidualności, z zespołem gorzej, aczkolwiek jest ostatnio lepiej niż było.
    A zdobienia ciekawie się prezentują, dla mnie zieleń (chyba stęskniłam się za wiosną) najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też tęsknię za wiosną, zwłaszcza, że ostatnio się niestety ochłodziło...

      Usuń
  2. Ale fajne naklejki, początkowo myślałam, że to znaczki pocztowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne naklejki i całkiem ciekawie wyglądają, ale sama raczej bym się na takie nie skusiła

    OdpowiedzUsuń