poniedziałek, 2 maja 2016

Born Pretty Store Image Plate Y004

Jak wam mija majówka? Ja swoją miałam spędzić na nauce, ale, cóż, nie wyszło :D
A pokażę wam dziś wiosenną, owocową płytkę z Born Pretty Store, którą możecie znaleźć tutaj za $3,99, a w obecnej promocji za $2,79. Przygotujcie się na duuużo zdjęć :)

So, we have this big May weekend and I had planned to spend it studying... In reality - yeah, not really :D
But I'll show you today a very spring, fruity plate from Born Pretty Store that you can find here for $3.99, or currently for $2.79. Get ready for a lot of photos :)


Płytka jest kwadratem o boku 6 cm i znajdziemy na niej 6 całopaznokciowych wzorków (2x1,7 cm) oraz 4 pojedyncze owoce. 
Jestem zachwycona tą płytką i wzory tak mi się podobają, że nie wiedziałam nawet, który wypróbować najpierw :)

The plate is a 6x6 cm square and we'll find 6 patterns for whole nails on it (2x1.7 cm) and 4 single fruits.
I'm in love with this plate, when I got it I couldn't even decide which pattern to try first :)  



 
Zaczęłam od brzoskwinek, z których zrobiłam stemplowe naklejki. Jedna z nich mi się niestety troszkę rozciągnęła, ale i tak nie wygląda źle, zwłaszcza po pociągnięciu matowym topem.

I started with peaches and made my own decals with them. One of the decals streched a bit, unfortynately, but it doesn't look so bad, especially with a touch of matt top coat.



Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #50
Golden Rose WOW! #08
Golden Rose Rich Color #35
Poezja #61/2   




Następnie zdecydowałam się na cytrynowe zdobienie, które mogliście zobaczyć już w recenzji ćwieków z zeszłego tygodnia, a teraz macie szansę przyjrzeć się mu bliżej.
PS. Przepraszam za ślady długopisu, mam nawy zapisywania ważnych rzeczy na rękach :D

Then I opted for a lemon mani that you may have already seen in the studs review from last week and now you can take a closer look.
PS. I'm sorry for the pen marks, I have a habit of writing down importaant things on my hands :D




Użyłam: / I used:

    
Golden Rose Rich Color #35
Poezja #61/2
Bell Fashion Colour #802
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Astor Fashion Studio #299 Indian Citrus
Golden Rose Color Expert #02




A na koniec najnowsze, wczorajsze zdobienie z moimi ulubionymi owocami, czyli truskaweczkami :)

And last, but not least, my latest mani with my favourite fruits, strawberries :)  




Użyłam: / I used:


Golden Rose Color Expert #02
Wibo Candy Shop #1
Golden Rose Rich Color #50
Softer Crazy Colours #35
Golden Rose Rich Color #35
Poezja #61/2

Kupując tę płytkę i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying this plate or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10. 




Mam nadzieję, że przetrwaliście tę lawinę zdjęć :) Dajcie znać jak wam się podoba płytka i zdobienia.
Pozdrawiam!

I hope you don't mind the amount of photos :) Let me know if you like the plate and manis.
See you!   

21 komentarzy:

  1. świetnie wykorzystałaś tę płytkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała płytka jest super a truskaweczki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna płyteczka i przeurocze zdobienia, cytrynki i truskawki skradły mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna płytka i mega pozytywne mani z nią stworzyłaś :) Ja tydz. temu ją zamówiłam i czekam aż do mnie przybędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) super, nie mogę się doczekać jakie mani z nią stworzysz :D

      Usuń
  5. Oh wow! I love all three manicures! You've combined them so well :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow such beautiful fruity nails, they all look beautiful but I love love love #1! I love how you've used the plate, I never would have thought of it like that!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sweetie, I'm so glad that you like them :D

      Usuń
  7. świetna jest ta płytka - też ją mam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam się pouczyć i powypełniać dokumenty na praktyki ale oczywiście nie wyszło :P Zdobienia śliczne, najbardziej urzekły mnie truskawi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ciężko się zabrać do pracy w wolne dni, niestety :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Wszystkie śliczne, ale pierwszy i trzeci mani najbardziej mi przypadły do gustu. A płytka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne, ale pierwszy i trzeci mani najbardziej mi przypadły do gustu. A płytka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely stamping! I like very much the strawberry version! ;)

    OdpowiedzUsuń