czwartek, 12 maja 2016

Captain America Nails :)

Ten post jest mocno po czasie, bo na premierze nowego Kapitana Ameryki byłam w zeszły piątek. Niestety przez naukę nie udało mi się posta wstawić wcześniej, ale postanowiłam i tak pokazać wam jak bardzo byłam nakręcona na ten film (zresztą słusznie, bo był genialny :D).

This post is long overdue, because the new Captain America premiered last Friday in Poland. Unfortunately I had way too much studying to write about it sooner, but I decided to show you how super pumped I had been about this film anyway (and it was just brilliant, btw :D).



Oczywiście postawiłam na typowo amerykańskie kolory, czyli biel, czerwień i granat, a także trochę srebrnego, który widziałam w jednej z wersji tarczy Kapitana. Jest flaga USA i jest fragment tarczy, gdyż z czystego lenistwa nie chciałam męczyć się z całą :) Niestety gwiazda i tak nie wyszła tak jak chciałam, ale cóż.

Of course I went for typically American colours - white, red and navy blue, and a bit of silver as well, because I've seen it on one of the versions of Cap's shield. There is a USA flag and a fragment of the shield, I was just too lazy to do the whole pattern :) And the star doesn't look like I wanted it to, but well.



Użyłam: / I used:


Golden Rose Color Expert #02
Softer Crazy Colours #35
Pierre Rene Top Flex #236 Excentric Cobalt
Golden Rose Color Expert #62



Co myślicie? No i jestem bardzo ciekawa czy oglądaliście film i jak wam się podobał :)
Pozdrawiam!

What do you think? And of course I'm really curious if you've seen the film and how did you like it :)
See you!  

26 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie:) Zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam w piątek na filmie ^^ ale żeby zdobienie zrobić to już nie wpadłam na taki pomysł, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, zwykle jak nie mogę się doczekać jakiegoś filmu to robię na ten temat paznokcie :D A w piątek X-Men <3

      Usuń
  3. Śliczne te pazurki :) Super dobrałaś kolorki, blog też bardzo ciekawy i powinnam wvadać tutaj częściej. Planowałam udać się ostatnio do kina niestety nie wyszło :/ A przy okazji chciałabym zaprosić Cię do siebie, może znajdziesz coś co Cię zainteresuje. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie jest za późno, wybierz się koniecznie :D

      Usuń
  4. Podziwiam pomysł na mani ;) filmu nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanka Ameryki :D Lubię zestawienie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani, bardzo mi się podoba :). Co do filmu - nie oglądałam, ale muszę koniecznie zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak, koniecznie :D

      Usuń
  7. Zabawne zdobienie i fajna inspiracja. Filmu nie oglądałam, poczekam aż będzie w TV :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuper Ci to wyszło, ja sama chciałabym taki wzór umieć namalować, ale nie za bardzo mi to wychodzi. Dlatego ja wole zostawać przy semilacach, i jednolitych kolorach. A Ty nie wolałabyś hybryd? Wtedy taki wzor dłużej trzymał by się na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      A ja właśnie jakoś tego szału na hybrydy nie czuję i nie mogę się przekonać, zresztą lubię często malować pazurki :D

      Usuń