niedziela, 22 maja 2016

X-Men! Mystique nails :)

Znów dawno mnie tu nie było, ale niestety moje pisanie nadal będzie tak nieregularne, przynajmniej dopóki nie uporam się z sesją...

I haven't been here for a little while again and this is going to be a thing now, at least until I'm done with the exam session...



Tymczasem, oto kolejne wydanie mojej obsesji na punkcie filmów Marvela. W piątek miała miejsce premiera X-Men: Apocalypse, ja i moja koleżanka byłyśmy na maratonie i oczywiście, że musiałam mieć pasujące paznokcie :D

Meanwhile, here's another take on my Marvel movies obsession. This Friday the X-Men Apocalypse premiered, my and my friend went to a marathon and of course I had to have matching nails :D



 

Na początku miałam inny pomysł i może wykorzystam go jeszcze w przyszłości, ale przypadkowo (jak zwykle na Pintereście) natknęłam się na to cudowne zdobienie inspirowane Mystique, jedną z moich ulubionych postaci w uniwersum, i przepadłam, zwłaszcza że mani jest mega proste, a tak efektowne <3

At first I had had a different idea and I may or may not use it in the future, but accidentally (on Pinterest, obviously) I came across this design inspired by Mystique, one of my favourite characters in the universe, and I was a goner, especially that it is so simple, yet so stunning <3

Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #49
Golden Rose Color Expert #60
Up Girls #49
Lovely Classic #94



Jestem bardzo ciekawa jak wam się podoba, no i czy widzieliście już nowy film X-Men :)
Ach, no i przepraszam za jakość, część zdjęć była robiona aparatem, część telefonem, no i wyszło jak wyszło...
Pozdrawiam!

I'm so curious whether you like the mani and if you've seen the new X-Men film :)
Oh, and I'm sorry for the quality, some of the photos were taken with a camera, some with a cell, and well...
See you!  

24 komentarze:

  1. I like the colour scheme a lot :) Good luck with your exams! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nic kolorystyka z tych filmów :D Ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Xmenów niezbyt lubię ale mani czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful and bold - and of course a very fitting manicure for the movie! Best of luck with your remaining exams :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mani, lubię serię X-Men,Hugh Jackman to super ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :) nigdy chyba nie oglądałam żadnego filmu Marvela :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) w takim razie koniecznie musisz nadrobić :D

      Usuń
  7. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten niebieski!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani! :)
    Ech sesja, wiem coś o tym... Mój blog także przez nią ucierpiał, nie dawałam znaku życia przez jakiś czas :p. Na szczęście już koniec egzaminów i wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oh, zazdroszczę, mi został jeszcze jeden egzamin w czwartek... A potem nareszcie wakacje! :D

      Usuń