niedziela, 17 lipca 2016

Born Pretty Store Dry Flowers

Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zawsze kiedy postanawiam sobie pisać regularnie, staje się coś, co mi to uniemożliwia. Tym razem mój laptop z niewiadomych przyczyn nagle wyzionął ducha i musiał zostać oddany do naprawy. Także pożyczyłam komputer od taty i jestem ;)
Dzisiaj pokażę wam całkowitą nowość dla mnie, czyli zestaw zasuszonych kwiatów z Born Pretty Store. Można znaleźć go tutaj w oryginalnej cenie 3,48 $, a obecnie w promocji za 1,99 $.

I don't know how it's possible that everytime I try to write somewhat regularly something happens and prevents me from doing so. This time my laptop suddenly has broken without giving any reason and it had to be given to the service center. So I borrowed my dad's computer and here I am :)
Today I'll show you something totally new to me, a set of dried flowers from Born Pretty Store. You can find it here for the original price of $3.48, or now on sale for $1.99.


Jak widzicie kwiatki dostajemy w takim plastikowym opakowaniu podzielonym na 12 części, bo mamy 12 kolorów, z każdego po 3-4 płatki, bardzo wygodne rozwiązanie.

As you can see, we get the fowers in a plastic container divided into 12 parts, because we have 12 colours, aproximately 3-4 pieces per colour. For me it was very convenient.




Wykorzystałam je w bardzo wakacyjnym zdobieniu, bo zakupiłam właśnie marchewkową pomarańcz z Miss Sporty i musiałam ją koniecznie wypróbować, więc dopasowało się idealnie.

I used it in a very summer manicure, because I just bought a carrot orange nail polish from Miss Sporty and I just had to try it out, so it matched perfectly.




Jeśli chodzi o stronę techniczną to wcale nie sprawiają tak wiele problemów jak się spodziewałam. Oczywiście potrzeba grubszej warstwy topu żeby dobrze się wtopiły i kolejne dwie, żeby się dobrze utrzymały, ale nie haczą się o ubrania i odpryskują dopóki trzyma się lakier pod nimi.

To the techicalities now. They're not as problematic as I thought they would be. Of course you need a thicker layer of top coat for them to blend in and another two for them to last well, but they don't hook themselves to the clothes and don't chip off suddenly until there's polish beneath them.




Użyłam: / I used:



Miss Sporty Clubbing Color #084
Bell Pastel Dream Gelly #04
Born Pretty Store Colourful Nail Studs

I co myślicie? Mnie się bardzo podoba i chyba spróbuję też sama zasuszyć sobie kwiaty i zobaczyć jak to wyjdzie :)
Pozdrawiam!

What do you think? I really like the effect and I guess I'll try to dry some flowers on my own and see how it goes :)
See you! 

Kupując ten zestaw i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying this set or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.

 Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

12 komentarzy:

  1. I think it looks really cool!
    I hope you get your laptop back soon! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe :) lakier ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi średnio się podoba ale jak kto lubi :P fajna sprawa z takimi kawiatuszkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Suszone kwiatki na paznokciach , raczej nie moja bajka, chociaż Twoje paznokcie nimi ozdobione wyglądaja bardo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojęcia nie miałam, że BP sprzedaje też zasuszone kwiatki :O

    OdpowiedzUsuń