sobota, 2 lipca 2016

Born Pretty Store Holo #24 + phonetic nails :)

Na samym początku witam was i przepraszam za tę niewiarygodnie długą, ponad miesięczną przerwę. Niestety sesja prawie mnie wykończyła i bardzo, bardzo się cieszę, że to doświadczenie już za mną (mam tylko nadzieję, że nie będę musiała go powtarzać we wrześniu) :D
Tymczasem mam dla was kolejny lakier holograficzny z Born Pretty Store. Pierwszy pokazywałam tutaj, a ten dostałam do recenzji całkiem niedawno i od razu musiałam wypróbować :) Możecie go znaleźć tutaj, obecnie za 6,99$, a w originalnej cenie 15,88$.

At the very beginning I wanted to walcome you back after this lenghty break lasting over a month and to apologise for it. Unfortunately the exam session I mentioned last time was almost the death of me and I'm so glad it's finally over (and hoping I won't have to repeat the experience on retake in September) :D
Meanwhile, I have another holo polish from Born Pretty Store to show you. My first one I talked about here and this one I got for review pretty recently and I had to try it immediately :) You can find it here for $6.99 now, or in original price - $15.88.


Jest to linearne holo, mieniące się na wszystkie kolory tęczy, na bazie koloru fioletowo-różowego i wygląda tak cudownie, że nie mogę się na niego napatrzeć <3

It's a linear holo, which flickers to every colour of the rainbow, on a purple-pinkish base, it looks just gorgeous, I still can't stop looking at it <3





Lakier ma szeroki, płaski pędzelek ścięty prosto. Konsystencja jest dość gęsta, wystarczy jedna lub dwie warstwy do pełnego krycia i dość szybko schnie.

The polish has a wide, flat brush, straight-cut. The consistency is rather thick, one or two coats are enough for full coverage and it dries quite quickly.




Niestety nie wytrzymał zbyt długo na paznokciach w stanie idealnym, chyba już trzeciego dnia pojawiły się odpryski, ale tak jak w przypadku granatowego, który już widzieliście, jestem w stanie mu to wybaczyć dla tego nieziemskiego koloru :)

Unfortunately, it did not last long in perfect condition, I think it started to chip the thir day, but just like in case of the navy blue one, I can forgive this little flaw for this amazing colour :)  




Niektórzy z was mogli widzieć już na Instagramie to mani, byłam wtedy dzień przed egzaminem z fonetyki i fonologii kiedy wzięłam się za malowanie i chodziły zna mną znaki alfabetu IPA, więc zrobiłam z tego zdobienie. Ciekawe, czy je rozpoznacie :)

As you might have already seen on Instagram, I had my phonetics and phonology exam the next day when I was painting my nails and all I had in mind was the IPA alphabet, so I made a mani out of it. I wonder if you recognize them :)


 
Kupując ten lakier i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying this nail polish or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.

Też wam się tak podoba ten kolorek? I dajcie znać jak tam sesja, studenci :)
Pozdrawiam!
Do you like this colour as much as I do? Let me know in the comments and how's your finals, my fellow students :)
See you!
 Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

34 komentarze:

  1. Podoba mi się ten kolor, śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek i cudne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest i też go mam; ale nie wiem kiedy w końcu uda mi się zrobić mu ładne zdjęcia, bo chociaż nosiłam go już trzy razy na paznokciach to zdjęcia za każdym razem słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za pierwszym razem mi nie wyszły, dopiero za drugim udało mi się dorwać ładne światło żeby dobrze uchwycić efekt holo :)

      Usuń
  4. Ale ładny jest. Kolorek zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki śliczny holoś! świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Holoś bardzo atrakcyjny :D i z wzorkami też mu fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG what an amazing looking polish, I love it!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow what an amazing holo polish :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra, uwielbiam ich holograficzne lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Póki co, korzystając z promocji kupiłam nr 23 i 25. Ale na ten też ostrzę sobie ząbki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, 23 i 25 też są śliczne, może się jeszcze skuszę :D

      Usuń