poniedziałek, 11 lipca 2016

Wakacje z ZuZulą #1 - Kwiaty (Flowers)

ZuZula dobrze wiedziała, kiedy zacząć projekt wakacyjny, sesja zakończona i mam teraz duuużo czasu. Zwłaszcza, że tematy są tak genialne, a na pierwszy ogień idą kwiaty, bo czymże byłoby lato bez kwiatów? :)

ZuZula got timing with her vacation project very well, exams are over, I have sooo much time. Especially that the topics are great , and we start with flowers, because what summer would it be without flowers? :)


Miałam akurat nastrój na cukierkowe, dziewczęce kolorki, zdecydowałam się więc na odcienie różu, dawno już ich u mnie nie było. Nie dalej jak dwa tygodnie temu, tutaj :D

I was in a mood for some sweet, girly colours, so I went with shades of pink. It's been a while since I used them. Two weeks at most, here :D




Oczywiście są stemple, bo odkryłam na nowo płytkę BP-20 i znów się nią zachwycam. Potem dodałam jeszcze zasuszone kwiaty, ale chyba to już było za dużo jak na mój gust, lepiej by wyglądały w skromniejszym mani.

Of course there's stamping, because I re-discovered the BP-20 plate and I'm loving it lately. Later I also added dried flowers, but then I realised it's a bit too much, they'd look better in a more modest mani.



Użyłam: / I used: 




Born Pretty Store 12 Patterns Dry Flowers Decorations 
Born Pretty Store BP-20
Lemax Gala
Diadem #317
Golden Rose Color Expert #02




I jak wam się podoba? Którą wersję wolicie? :)
Pozdrawiam!

And what do you think? Which version do you like better? :)
See you!  

24 komentarze:

  1. Zasuszone kwiatki chyba średnio tu pasują ; bez nich jest o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like both versions. The version with the real flowers is very unique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, ze trwa projekt u Zuzuli!;-) Muszę się do niego dopisać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne mani ;) fajne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Both are cool and I am liking the dried flowers :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty! I really like your stamping but I love the dried flowers too, really cool! I have never experimented with them before but I would after seeing this manicure :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Oh, I'm going to experiment some more with them, too, they're very interesting :D

      Usuń
  7. fajny projekt :)
    ładne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podoba pomysł z zasuszonymi kwiatami :) Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń