czwartek, 21 lipca 2016

Wakacje z ZuZulą #2 Owoce (Fruits)

Nadal nie ze swojego komputera, ale jestem ze zdobieniem na kolejne wyzwanie projektu u ZuZuli, tym razem owocowe.

Still not my computer I'm writing from, but here I am with a mani for 2nd week of ZuZula's project, this time a fruity one.


Myśląc o owocowym mani, od razu przychodzi mi do głowy płytka Y004 z BPS, z której wypróbowałam już prawie wszystkie wzory i którą uwielbiam, więc musiałam ją wykorzystać :)

Thinking of a fruity mani the thing that always comes to my mind first is BPS Y004 plate that I use all the time with all the patterns and that I adore, so I just had to use it :)



Tym razem postawiłam na winogrona i może fiolety nie wyglądają zbyt wakacyjnie, ale myślę, że z dodatkiem bieli wygląda to całkiem ciekawie i dodaje trochę optymizmu.

This time I opted for grapes and I admit that the purples might not seem very summery, but I think with this white addition it may look more interesting and optimistic.



Użyłam: / I used:



Sally Hansen Xtreme Wear #569 Rockstar Pink
Miss Sporty Lasting Colour #505
Rimmel 60 seconds #620 How do you lilac it?
Miss Selene #224
Wibo UV Shine #6
Golden Rose Color Expert #60
Wibo Extreme Nails #26
Poezja #61/2
Born Pretty Store Y004



I jak wam się podoba?
Pozdrawiam! 

And what do you think?
See you!  

26 komentarzy:

  1. Wow gorgeous mani Joanne :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jak fioletowo, lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad tą płytką zastanawiam się już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się skuś jak będziesz miała okazję :D

      Usuń
  4. Śliczne mani, uwielbiam fiolet :)
    Ten brokacik z Sally Hansen również mam, tylko coś rzadko go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdobienie :)ten brokatowy lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywnie te fioletowa winogronka wyglądają :D Fajny efekt końcowy uzyskałaś kochana :)

    Micia

    OdpowiedzUsuń