wtorek, 26 lipca 2016

Wakacje z ZuZulą #3 Niebieski (Blue)

To już trzeci tydzień projektu u ZuZuli i tym razem wyzwaniem jest niebieski, kolor który bardzo lubię na paznokciach, jednak nieczęsto mam okazję nosić, więc to idealna pora :)

This is the third week of ZuZula's project and this time the challenge is blue - the colour I really like seeing on my nails, but one I hardly have a chance to wear for some reason, so this is a perfect opportunity :)


W zasadzie nie miałam żadnego konkretnego pomysłu, więc to mani wyszło raczej spontanicznie, po prostu połączenie różnych odcieni niebieskiego i filiżankowy wzór z mojej nowej płytki z BPS.

Actually I didn't have any specific idea for this mani, so it's a rather spontaneous combination of various shades of blue and a teacup pattern from my new BPS plate.




Użyłam: / I used:



Born Pretty Store Holo #21
Golden Rose Rich Color #49
Golden Rose Rich Color #74
Astor Quick'n Go! #378
Born Pretty Store BPL-023




Jak wam się podoba? :)
Pozdrawiam!

What do you think? :)
See you!     

24 komentarze:

  1. Po różu i czerwieni następny w kolejce jako mój ulubieniec jest właśnie niebieski kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, róż i czerwień też uwielbiam :)

      Usuń
  2. ładnie wyglądają :) kolory lakierów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów :)ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne niebieskosci i super calosc sie prezentuje :)
    PS - Bardzo podobaja mi sie zmiany na Twoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pazurki, ach jak ja lubię niebieskosci

    OdpowiedzUsuń
  6. That's so pretty! I love how you've combined the blues :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa w kolorach niebieskości - ciekawe połączenie motywów i kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń