środa, 31 sierpnia 2016

Born Pretty Store BPL-023 stamping plate

Jutro początek roku szkolnego i tak się cieszę, że mam jeszcze miesiąc wakacji :D
A tymczasem pokażę wam dzisiaj płytkę z Born Pretty Store, którą dostałam do testowania, której motywem przewodnim są słodycze. Możecie znaleźć ją tutaj w regularnej cenie 5,99 $, a obecnie jest w promocji za 2,99 $.

The school year is starting tomorrow in Poland and I'm really, really happy right now that I have one more month of holidays :D
Meanwhile, I'll show you another stamping plate from Born Pretty Store I got for testing and its main theme is sweets. You can find it here in a regular price of $5.99, now it's on sale for $2.99.



Na początek szczegóły techniczne: płytka ma wymiary 6x12 cm, znajduje się na niej 14 całopaznokciowych wzorów o wymiarach 1,5x2 cm oraz 8 mniejszych wzorów. Przychodzi do nas we wzorzystej tekturowej osłonce i podklejona jest na białą podkładkę.

Technicalities first: the plate is 6x12 cm and has 14 full nail designs (1.5x2 cm) and 8 smaller ones. It comes in a patterned cardboard cover, with a white pad glued to it.


Mogliście już widzieć jej użycie tutaj: / You could have seen it being used here:


I tutaj: / And here:


A dzisiaj pokażę wam ją w zdobieniu, które obrazuje moje największe uzależnienie: kawę :D

And today I'll let you see it used in a design of my biggest addiction of all: coffee :D




Oprócz płytki użyłam: / I also used:


Golden Rose #266
Poezja #13/1




Jak wam się podoba? Ja nieskromnie powiem, że uwielbiam to zdobienie, i bardzo mi się podoba jak ładnie odbiły się wzorki.
Pozdrawiam!

What do you think? I'm not going to be humble and say I love this mani, and I like how the patterned came out.
See you!


Kupując tę płytkę i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying this plate or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10. 




 Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

42 komentarze:

  1. Szczęściara, tyle wakacji :D Płytka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, czasami miło być na studiach :D

      Usuń
  2. Pazurki są świetne! I podoba mi się ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like both of the manis and it's a really cool plate :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kawowe mani :) ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście się zgrałyśmy 😉 Super interpretacja😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieźle nam wyszło :D Dzięki :)

      Usuń
  6. Super zdobienia ♥ Płytka jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała płytka fajna , a kawowe mami super ;) coś dla mnie , b uwielbiam kawusię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa kawowe są przeurocze i przecudowne:D gapię się nań i nie moge przestać:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, dzięki :D

      Usuń
  9. Oh wow what a cute plate, I love all the patterns! I also think your two manicures are so beautiful, I love the candy and coffee nails!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawowe chyba naj - fajne kolory i całość :)Cukierki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wzory ma ta płytka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks like a great plate! Love your combinations!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne wzory :D A kawowe paznokcie wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to mani, ja też kawę żłopię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam jeszcze miesiąc wakacji :D Za kawą nie przepadam, słodycze kocham, ale wszystkie zdobienia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja studia zaczynam za tydzien juz :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna płytka i kawowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń