poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Born Pretty Store Colorful Painting Water Decals

Pokażę wam dzisiaj kolejne naklejki wodne z Born Pretty Store. Dawno już ich u mnie nie było, a te przypominają obrazy z jednego z moich ulubionych kierunków malarskich, ekspresjonizmu, i po prostu musiałam je mieć :) Możecie znaleźć je tutaj, regularnie kosztują 3,99 $ za pakiet 4 wzorów, a obecnie są na promocji za 1,49 $.

I've got you another piece of Born Pretty Store water decals. It's been so long since I showed you ones, and these look like paintings of expressionism, which is one of my favourite movements of all time, and I just needed to have them :) You can find them here, regularly for $3.99 for a set of 4 patterns, they're now on sale for $1.49.


Oczywiście nie są to typowo letnie wzory, ale musiałam je od razu wypróbować :) Postanowiłam więc połączyć je z niebiesko-fioletową kratką i muszę przyznać, że razem wygląda to całkiem nieźle.

These colours aren't typically summer-y, but I needed to give them a try anyway, so I compined them with blue and purple grid and I have to admit it looks pretty nice :)



Jak zwykle naklejki bardzo przyjemnie i bezproblemowo się aplikuje. Trzeba tylko uważać, żeby nie nałożyć za wcześnie top coatu, bo mogą się rozmazać, co zdarzyło mi się na lewej dłoni, ale poza tym jest super, no i bardzo długo wytrzymują na paznokciach.

As usually the decals are very easy and pleasant to appy. You just want to make sure they're really dry before you apply a top coat or they might smudge, which happened to me on my other hand, but besides that it's great, and they last very long.



Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #49
Golden Rose Rich Color #14



Jak wam się podobają  naklejki? I moje zdobienie? Dajcie znać :)
Pozdrawiam!

Do you like the decals and my mani? Let me know :)
See you!


A kupując ten zestaw i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Also, buying this set or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.




 Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.

 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

20 komentarzy:

  1. I love your mani, you combined the colours so great! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę impresjonizm , jeśli chodzi o malarstwo ; ale na pazurkach takie naklejki mogłabym nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, impresjonizm też bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Bardzo dobrze dobrałaś kolory do tej naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful decals! I love how you've combined them :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki to bardzo fajna opcja w manicure, ale wole ich używać na hybrydach,na semilacach trzymają się pare tygodni ; ) aTy nie chcialabys, żeby Twój mani dłużej wytrzmyywał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię często malować paznokcie i jakoś nie ciągnie mnie do hybryd :)

      Usuń