czwartek, 25 sierpnia 2016

Neonowy marmurek Lemax - róż (neon pink from Lemax)

Przed wakacjami odkryłam w mojej dzielnicy sklepik z dużym wyborem lakierów w bardzo przystępnych cenach. Poza sporą liczbą lakierów Golden Rose skusiłam się też na dwa neonowe marmurki z Lemax, które od dawna chciałam wypróbować, ale nigdzie do tej pory nie udało mi się ich dostać.

Before the holidays I discovered a little shop in my neighbourhood selling nail polishes rather cheaply. Of course I bought a fair amount of Golden Rose polishes, but I also found two neon polishes from Lemax that I had wanted to try for quite some time but couldn't find them anywhere.



Jak widzicie jest to neonowy róż o lekko koralowych tonach z zatopionymi w nim czarnymi drobinkami, które niestety na zdjęciach nie są aż tak dobrze widoczne na paznokciach jak w buteleczce.

As you can see it's a neon pink with slightly coral tones and little black flecks sunk into it, unfortunately they are quite a challenge to show them on the photo. First time I applied it solo and the colour wasn't as vibrant as it is in the bottle, so the next time I used a white base and the neon definately popped :)



Najpierw nałożyłam go samego i kolor nie był aż intensywny, jak się spodziewałam. Następnym razem położyłam go więc na białą bazę i efekt jest zdecydowanie lepszy :)

First time I applied it solo and the colour wasn't as vibrant as it is in the bottle, so the next time I used a white base and the neon definately popped :)



Lakier ma standardowy, cienki pędzelek i rzadką konsystencję. Solo do pełnego krycia potrzeba trzech warstw, na białej bazie wystarczą dwie, schnie raczej szybko.

The polish has a standard, narrow brush and thin consistency. When applied solo it needs three coats for full coverage, while on a white base it needs two. Dries rather quickly.



Szczerze mówiąc, trwałość jest lepsza, niż się spodziewałam, lakier trzyma się około tygodnia. Przez drobinki zmywanie nie jest najłatwiejsze, ale też nie sprawia większych problemów.

To be honest the lasting is way better than I expected, it stays a good week on my nails. Because of the flecks removing isn't the easiest, but not especially problematic either.



Za pierwszym razem dobrałam do tego kolorku kwiatowe zdobienie, a następnie lizaki, a w obu wykorzystałam stemple.



I jak wam się podoba? Miałyście już marmurki? Na pewno, to ja jak zwykle jestem ze wszystkim spóźniona, więc dajcie znać czy je lubicie :)
Pozdrawiam!

What do you think? Have you ever had a similar polish? Let me know in the comments :)
See you!   

30 komentarzy:

  1. Mam kilka tych neonowych marmurków Lemaxa , bardzo je lubię , chociaż całe wieki nimi nie malowałam paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno zakupię więcej, jak uda mi się je dorwać :D

      Usuń
  2. I love neons but I don't think I've seen them with little flecks before.
    It looks really awesome ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I have to say I haven't seen anything similar in any of the non-Polish brands... I guess we finally have something original :D

      Usuń
  3. ja jeszcze nie mam, ale zamierzam kupić w najbliższym czasie :) lakier fajnie się prezentuje na pazurkach, a zdobienie z kwiatuszkowymi stempelkami przypadło mi do gustu :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://lakierowelovehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to nie byłam jedyna :D Dzięki :)

      Usuń
  4. Marmurki z Lemaxa chodzą za mną już od dłuższego czasu... Niestety mam tylko jedną (ewentualnie dwie) sztuki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wypróbuj koniecznie chociaż te dwie sztuki, polecam :)

      Usuń
  5. Fajny ten neonek :) Lemax ma dobre lakiery, tylko trudno je znaleźć, mam 2 marmurki - biały i jasny różowy i kupiłam je w sklepie z garnkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w moim mieście widziałam tylko bardzo mały wybór w sklepach typu "wszystko po 2 zł", dopiero w Poznaniu natknęłam się na marmurki :)

      Usuń
  6. bardzo ładna malinka :) lubiałam lakiery z Lemax :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam różowy marmurek Lemaxu, ale nie wiem, czy ten sam, bo mój był mocno neonowy bez białej bazy. Świetny był!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ciekawe, może mnie się trafiła jakaś gorsza formuła... :)

      Usuń
  8. Te marmurki daja fajny efekt koncowy, ale u mnie Lemaxy w ogole nie chca sie trzymac paznokci. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to kiepsko, u mnie zaskakująco dobrze się trzymają...

      Usuń
  9. Love seeing different brands like this one. Glad you found this shop!

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't think I own any pinks like this, Its very cute! Also super cool that you found the little shop, I love great finds like that! We are very limited here in terms of nail polish shops <3 xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We are, too, so it was quite a nice surprise, I'll certainly be a frequent guest there :D

      Usuń