czwartek, 4 sierpnia 2016

Wakacje z ZuZulą #4 Słodycze (Sweets)

To już czwarty tydzień wakacyjnego projektu u ZuZuli. Tematem są słodycze, czyli mój ulubiony aspekt nie tylko lata, ale w sumie każdej pory roku, więc to był bardzo przyjemny proces :D

This is the 4th week of ZuZula's holiday project. The topic is sweets, my favourite aspect of, well, not only summer, but every part of the year, so it was a very pleasant process :D


Od samego początku wiedziałam, że zdecyduję się w tym tygodniu na pastele. Najpierw jednak myślałam o odcieniach różu, ale potem pomyślałam, że to już będzie za słodkie, i zmieniłam plany na miętę i błękit.

From the very beginning I new I was going to use pastels this week, but my first choice was shades of pink. Then, however, I thought the effect would be too sweet, and I chose mint and light blue instead. 



Troszkę różu oczywiście też się znalazło na moich cukiereczkach. Pierwszy raz też kolorowałam bezpośrednio na paznokciach, zamiast robić naklejki i mimo że trochę wjechałam na linie to wyszło całkiem nieźle :)

There's still a bit of pink on my candies, of course. It was also my first time colouring directly on my nails instead of creating stickers and I may have not minded the lines completely, but I think it's quite good :)



Użyłam: / I used:



Golden Rose Rich Color #35
Kiko #389
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
Lemax Gala
Golden Rose Rich Color #76
Delia #004
Born Pretty Store BPL-023




Jak wam się podobają cukiereczki? Ja nieskromnie powiem, że jestem bardzo zadowolona z tego mani :)
Pozdrawiam!

Do you like the candies? I'm not gonna be huble and say I'm very pleased with how this mani turned out :)
See you!  

22 komentarze:

  1. Fajnie, że ten sam wzór przedstawiłyśmy na takie dwa różne sposoby. i to właśnie lubię w stemplach- jeden wzór a tyle możliwości na interpretację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Btw, nie spodziewałam się, że to będzie tak popularny wzór w tym wyzwaniu :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie te cukieraski wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. This mani is sweet on so many levels! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! To mani to mój nr 1 u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń