sobota, 13 sierpnia 2016

Wakacje z ZuZulą #5 Tęcza (Rainbow)

Bardzo się grzebałam z tym zdobieniem, ale to tylko dlatego, że pomyliłam kolejność. Byłam pewna, że tematem jest plaża i chodziłam po mieście przez cały tydzień w poszukiwaniu lakierów w kolorach, które miałam w głowie. A potem zauważyłam, że to jednak tęcza, no i tak wyszło :)

I'm almost late with the ZuZula's 5th challenge mani, all because I mixed the order. I was so sure that the topic is beach and for this whole week I had been looking through the town for the colours I had have in mind for that mani. And then I realised it's the theme's actually rainbow :)


Z powodów powyższych moje tęczowe mani było robione troszkę na szybko, zrealizowałam po prostu pierwszy pomysł jaki wpadł mi do głowy, ale wyszło całkiem nieźle, moim zdaniem przynajmniej :)

So because of that my mani is a bit last minute, literally the first idea that came to my mind, but it turned out okay anyway, I guess :)



Właśnie zdałam sobie sprawę, że bardzo dawno już nie było u mnie gradientu, muszę koniecznie wrócić do tej techniki, uwielbiam ją :) Poza tym, paski mogłam jednak zdobić na białym tle, ale na czarnym chyba też nie jest źle, prawda?

I just realised it's been a long time since I had a gradient. I have to make up for it, 'cause I love this technicque :) Also, I could've used a white background for the stripes, but the black one isn't so bad either, is it?



Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #35
Golden Rose Rich Color #76
Softer Crazy Colours #35
Miss Sporty Clubbing Colours #084
Astor Fashion Studio #299 Indian Citrus
Golden Rose Rich Color #36
Golden Rose Rich Color #74
Miss Sporty Clubbing Colours #320
Miss Sporty Lasting Colour #505



I jak wam się podoba? Lubicie gradient na paznokciach? :)
Pozdrawiam!

What do you think? Do you like gradient nails? :)
See you!       

24 komentarze:

  1. Te paski dziwnym trafem przypominają mi... tęczowe ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pasiaste pazurki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh what a beautiful rainbow!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo fajnie :) Ja też lubię gradient, ale za rzadko go robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) to mamy coś wspólnego :D

      Usuń
  5. piekne i wesole mani i pewnie bardzo pracochlonne ale warte zaangazowania bo efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Troszkę czasu zajęło, ale faktycznie było warto :D

      Usuń
  6. This looks so pretty! I love a good gradient too! Yours look perfect and I love how the accent nails 'POP'! :)

    OdpowiedzUsuń