sobota, 20 sierpnia 2016

Wakacje z ZuZulą #6 Plaża (Beach)

To już ostatnie wyzwanie projektu u ZuZuli, a ja znów prawie się spóźniłam, jakiś zabiegany był ten tydzień, a ja niestety na plażowe zdobienie potrzebowałam troszkę więcej czasu, więc wyszło jak wyszło, znowu.

This is the last challenge of ZuZula's vacation project and I'm almost late again, but this week has been kind of busy and I needed a fair amout of time for the beach design I had in mind, so it is as it is.


Tak dawno już nie byłam na plaży, i mimo że generalnie wolę spędzać czas w górach, to jednak chętnie wybrałabym się nad polskie morze, niebieskie, pełne piany i zimne jak je zapamiętałam :)

It's been a long time since I went to the beach and although I generally prefer to spend time in the mountains I do wish to go back to the Polish sea - blue, foamy and cold as I remembered it :)



Na czterech paznokciach stworzyłam więc swoją własną plażę, oblewaną przez pieniste morze, na kciuku zaś dodałam mały akcent marynarski w postaci stempla i kobaltowego tła. Nie mogłam się zdecydować na wykończenie, więc na drugiej ręce dałam jeszcze matowy top.

On the four of my nails I created my own beach with foamy see, while on my thumb I added a little marine accent od a stamping and a cobalt blue background. Also, I wasn't sure which finish to chose, so I applied a matt top coat on my other hand.



Użyłam: / I used:



Golden Rose Rich Color #74
Astor Quick'n Go! #378
Miss Sporty Clubbing Colours #320
Golden Rose Rich Color #76
Poezja #13/1
Pierre Rene #334 Carmel 
JQ-06 stamping plate



Jak wam się podoba? Lubicie plażę? Dajcie znać :)
Pozdrawiam! 

What do you think? Do you like beaches? Let me know in the comments :)
See you!  

24 komentarze:

  1. Piękną plażę stworzyłaś na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się powylegiwała chwilę chociaż na plaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na plaży byłam dwa lata temu, może w przyszłym roku się uda. Super gradient Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajowskie :) od razu wiadomo co to :D

    OdpowiedzUsuń