sobota, 17 września 2016

The Last Breath of Summer

Przepraszam was za tę dłuższą przerwę, niestety i mnie dopadła kampania wrześniowa. Przez ostatnie dwa tygodnie żyłam i śniłam o literaturze brytyjskiej, i nawet nie zmieniłam wzorku na paznokciach :D Właśnie tego, który wam zaraz pokażę!

I'm so sorry for this long-ish break, but I was very unlucky and had to take one retake exam. For the last two weeks I was living and dreaming about British literature, I haven't even changed the designs on my nails :D The one you'll see now!



Pomyślałam sobie dwa tygodnie temu, kiedy zabierałam się za to mani, że pomimo ładnej pogody lato niedługo się kończy. Postanowiłam więc zrobić jakieś radosne, żywe zdobienie i postawiłam na zielone saran wrap i czarno białe stemple.

Two weeks ago, when I started doing this mani I've been wearing until today, I thought that summer is slowly getting away and I decided to do a vibrant, optimistic mani. So I went for a green saran wrap with black and white stamps.



Użyłam: / I used:


   
Kiko #389
Golden Rose Rich Color #36
Golden Rose Rich Color #74
Golden Rose Rich Color #76
Golden Rose Rich Color #35
CA-23 stamping plate



Nawet nie zauważyłam, że tyle lakierów GR mi się nawinęło w tym zdobieniu :) Jak wam się podoba?
Pozdrawiam!

I haven't even noticed so mani GR polishes I picked for this design :) What do you think?
See you!  

26 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemna ta płytka, ładne mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. I think it looks lovely and I hope your exam went well ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) I hope so, too, waiting for the results :D

      Usuń
  3. Fajna ta płyteczka , ale ma małe wzorki;(

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe z literatury brytyjskiej brałam warunek na dwa lata xD i z amerykańskiej na rok xD Ślicznie wyszło *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, chyba najtrudniejszy przedmiot do zdania na fil ang :D
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Śliczne :) Jestem dziwnym studentem bo nigdy nie miałam poprawki :D Chociaż na mojej uczelni to na prawdę trzeba sobie odpuścić żeby coś zastało na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Hah, u mnie niestety troszkę trudniej, mało kto nie miał jakiejś poprawki :D

      Usuń
  6. Bardzo pozytywne mani na taka pogode:) przywolujesz lato :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń