piątek, 30 września 2016

Wyzwanie z Rainbow Lyll - Paskowe szaleństwo (Striped craziness)

Nadeszła jesień, w tym tygodniu zaczynam drugi rok studiów (tak, pokonałam literaturę brytyjską :D) i oczywiście, że zapisałam się na kolejny projekt paznokciowy, bo chyba nie byłabym sobą, tym razem na blogu Rainbow Lyll.

Autumn has come, I'm starting the 2nd year of my studies this week (yes, I beat British literature :D) and of course I enrolled to another nail art project, at Rainbow Lyll's, I wouldn't be myself otherwise.


Pierwszym wyzwaniem były paski i muszę przyznać, że troszkę poszalałam, bo miałam ochotę na coś bardzo rzucającego się w oczy, więc do standardowych paseczków dodałam żółto-czerwony brokat.

The first theme was stripes and I have to admit I went a little overboard with this mani, but I just felt like doing something eye-catching, so I added some gold and red glitter.




Użyłam: / I used:


China Glaze Electrify
Golden Rose Rich Color #76
Avon Gel Finish Fire Cracker   




Piękny ten brokat, prawda? Jak wam się podoba zdobienie? ;)
Pozdrawiam!

Isn't the glitter gorgeous? What do you think of the nail art? :)
See you!    

34 komentarze:

  1. Paski w fajnym wydaniu :) Rzucają się w oczy na maxa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś między Gwiazdką a Sylwestrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I think it's absolutely gorgeous, I love it! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zostawiłabym te paski bez brokatu ;) chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie też bym tak zrobiła, ale byłam w nastroju na szaleństwo :D

      Usuń
  5. Very nice glitter, it is so such a unique and pretty manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszło :) Brokat zawsze fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie paseczków z brokatem, pierwszy raz widzę taki wzór i mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. It's very cute. I like so much the glitter china glaze nail polish :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń