niedziela, 16 października 2016

Wyzwanie z Rainbow Lyll - Baśniowa kraina (Fairy tale land)

No dobra, w tym tygodniu to już nie była nawet kwestia wstawienia posta, miałam tak mało wolnego czasu, że dopiero dzisiaj udało mi się zabrać za trzecie zdobienie projektowe. Ale najwyraźniej dobrze działam pod presją, bo jestem bardzo zadowolona z tego mani :)

Okay, that isn't even the matter of publishing a post this week, I've had so little free time that only today I actually managed to do the third project design. But apparently I work well under pressure, because I'm really pleased with how this mani turned out :)


Przyznam, że ten temat był wyzwaniem, bo długo nie mogłam się zdecydować co w ogóle przedstawić. Był już u mnie Kopciuszek, a teraz pomyślałam, że jest jesień, niedługo Halloween, a bajki też mogą być mroczne. Postawiłam więc na Czerwonego Kapturka, jedną z najstraszniejszych bajek mojego dzieciństwa i jednocześnie jedną z moich ulubionych (i chyba nie chcę myśleć, co to o mnie mówi). 

I admit that this topic was quite a challenge for me, for a long time I couldn't decide what I want to portray. I've had Cinderella on my nails and now I thought it's autumn, Halloween is coming, and fairy tales can be sombre as well. So I decided to do the Red Riding Hood, one of the scariest tale of my childhood and one of my favourites at the same time (and I don't really want to know what does it say about me).



Jest więc mroczny, ciemny las o zachodzie słońca - gradient, ponure drzewa zmalowane czarną farbą akrylową, i maleńka dziewczynka w czerwonym płaszczyku. Na kciuku i paznokciach drugiej ręki dodałam też błyszczący granatowy lakier, bo bardzo mi pasował do tego klimatu.

So there is a gloomy, dark forest at sunset - a gradient, grim trees of black acrylic paint and a little girl in a red coat. I also added a navy blue glitter polish on the thumb and the other hand, I thought it really matched the theme.



Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #76
Orly Stone Cold
Colour Alike #200 Strażnik Teksasu
Golden Rose Rich Color #49
Astor Quick'n Go! #378
Poezja #13/1
Bell Graffi Colour Base
Vivace Black Acrylic Paint  



Na ostatnich zdjęciach dodałam też matowy top coat. Która wersja bardziej wam się podoba? I jaka jest wasza ulubiona bajka? :)
Pozdrawiam!

At the ast photos you can see I added a matte top coat. Which version do you like most? And what is your favourite fairy tale? :)
See you!  

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Mnie bardziej urzekła wersja bez matowego topu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja nie mogę się zdecydować :D

      Usuń
  2. My bardzo lubimy takie bajkowe klimaty :) Swego czasu był u nas (również na paznokciach) Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Mały Książę... No, ogólnie trochę tego było. Twoja interpretacja tej bajki jest świetna <3 Jeśli chodzi o ulubioną bajkę to chyba zależy od momentu życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie, muszę koniecznie obczaić Wasze interpretacje :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Jestem za wersją z błyskiem :) a zdobienie (i ten gradient <3) rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszcząca. Fajne zdobienie, ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, fajny klimat :) Bardziej podoba mi się w macie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, they are beautiful. It's one of my favourites of yours so far! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, thank you, Sweetie, I'm glad you like it <3

      Usuń
  7. Super! Wersja matowa bardziej mi się podoba :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  8. Obie wersje mają swój klimat i są piękne :) Jeśli chodzi o "jedną z najstraszniejszych bajek mojego dzieciństwa i jednocześnie jedną z moich ulubionych", to zdecydowanie zalicza się do tego bajka o kotku i kogutku - https://www.youtube.com/watch?v=6C7lIE_kONg . Pamiętam, jak mama mi to w dzieciństwie opowiadała, z różnymi zakończeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do bajki - przesłuchałam właśnie i faktycznie wpisuje się w tę kategorię idealnie :D

      Usuń
  9. Piękne! Jeszcze takich nie widziałam! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń