sobota, 8 października 2016

Wyzwanie z Rainbow Lyll - Ociekając słodyczą (Dripping with sweetness)

Miałam ambitny plan, żeby w tygodniu dodać jakąś recenzję, ale oczywiście studia zweryfikowały moje plany, jak zwykle. Pierwszy tydzień, a już tyle roboty...
No cóż, wyszło jak wyszło, a dziś pokażę wam zdobienie na drugi tydzień wyzwania z Rainbow Lyll.

I had had a very ambitious plan of publishing a review this week, but my studies verified the plan, of course. First week and so much work already...
Anyways, I have a design for the second week of Rainbow Lyll's challenge to show you, so here it goes.


Już kolejny raz w tym roku miałam szansę zrobić słodkie zdobienie i bardzo się cieszę, bo słodycze uwielbiam, zarówno jeść, jak i podziwiać, więc bardzo przyjemnie mi się robiło to mani :)

Its not the first time this year I've had the chance to do a sweet design on my nails and i'm so happy about it, because I love sweets (to eat and to admire), so I had so much fun :)



Przyznaję, to mani jest tak słodkie, jak tylko mogło być, z czerwienią i serduszkowymi lizakami, ale chyba wyszło nieźle. W planach miałam co prawda co innego, ale okazało się, że najważniejszy lakier zostawiłam w Poznaniu, więc musiałam improwizować :D

I admit, this mani is as sweet as it possible can be, with the raspberry red and heart-shaped lollipops, but it's quite nice I think. However, my plans were totally different, but it turned out the main nail polish I had in mind I left in Poznań, so I really had to improvise :D



Użyłam: / I used:


Models Own Rhubarb and Custard
Golden Rose Rich Color #76
Golden Rose Rich Color #35
Born Pretty Store BPL-023 



I co myślicie? Chyba trochę walentynkowe to zdobienie, prawda? :)
Pozdrawiam! 

Do you like it? A bit of a valentine's-day mani, don't you think? :) 
See you! 

20 komentarzy:

  1. Może być i walentynkowe , ale na pewno jest słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, bardzo urocze i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas myślenia nad tym tygodniem zastanawiałam się nad zrobieniem serduszkowego mani, w końcu na takie mówi się, że są 'słodkie', ale w końcu zrezygnowałam :) Fajne zdobienie, bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzy mi się bardzo walentynkowo! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, choć to niezamierzony efekt :D dzięki :)

      Usuń