niedziela, 30 października 2016

Wyzwanie z Rainbow Lyll - Straszydło (A Boogieman)

Nadchodzi Halloween! Osobiście nie obchodzę, ale zawsze lubiłam mroczny klimat tego dnia, więc bardzo się cieszę, że znalazło się wśród tematów tego wyzwania :)

Halloween is coming! I don't celebrate the day myself, but I've always liked its spooky vibe, so I think it's so cool that it made into the themes of the challenge :)


Naoglądałam się w tym roku zdobień z pajęczymi sieciami i też mi się zamarzyło :) Są więc sieci, są pająki, no i bardzo mi się podoba ostatnio połączenie fioletu ze srebrem, zwłaszcza z połyskiem, więc też jest, a co!

I've been seeing cobweb nails all around the Internet this year and I really wanted one as well :) So there's cobweb, spiders, and a sparkly combination of purple and silver, which I find to like lately.




Użyłam: / I used:




Morgan Taylor All the Right Moves
Miss Sporty Lasting Colour #505    
Golden Rose Color Expert #62




I co myślicie? Podoba wam się takie halloweenowe mani? :)
Pozdrawiam! Miłego Halloween!

What do you think? Do you like this proposal for Halloween? :) 
See you! Happy Halloween!

20 komentarzy:

  1. They are possibly the cutest spiders I've ever seen! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, thank you, that's so nice of you :)

      Usuń
  2. Fajne zdobienie, chociaż pająków nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja też nie przepadam, ale na paznokciach wyglądają ciekawie :)

      Usuń
  3. Sama malowałam pająki, chociaż w rzeczywistości boję się ich, a nawet nie wiem dlaczego ;( dziękuję za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie boję, ale jakoś mnie obrzydzają, a mimo to lubię je tak na wesoło na pazurkach :)

      Usuń
  4. Szał na Halloweenowe pazurki trwa :) pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń