sobota, 22 października 2016

Wyzwanie z Rainbow Lyll - Ta dziwna Azja (The quirky Asia)

Chyba pogodziłam się już z faktem, że nie uda mi się wrócić do wakacyjnego formatu dwóch postów tygodniowo, studia mi na to nie pozwolą. Pozostaje mi tylko cieszyć się z tego, że wciąż udaje mi się pisać do was w weekendy i pokazać wam nowe zdobienia :)

I think I made peace with the fact that I won't be able to return to the two-posts-a-week format from holidays, my studies won't let me. What remains is to be happy that I can still write to you o weekends and show you my new designs :)


Szczerze mówiąc, mani na ten tydzień znów nie poszło tak jak planowałam. Na początku chciałam smoka, prawdziwego czerwonołuskiego chińskiego smoka, ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i postawiłam jednak na pandę. Cóż, to nadal azjatyckie zwierzę, po prostu nieco bardziej... realne :D

Honestly, the mani for this week is not how I planned it, again. At first I wanted a dragon, a real red-scaled Chinease dragon, but almost at the last minute I changed my mind and went for a panda. Still an Asian animal, just more... earthly :D



Uszy pandy na palcu serdecznym wyszły troszkę nieproporcjonalnie, tak jak bambus na wskazującym, ale i tak podoba mi się to mani, pastelowa zieleń i słodziutkie miśki dodają takiego powiewu wiosennej świeżości w środku pochmurnej jesieni :)  

The ears of the panda on my ring finger are a bit out of proportion, just as the bamboo on the index finger, but still, I like this mani, the pastel green and cute bears are a breath of fresh, spring air in the middle of a gloomy autumn :)



Użyłam: / I used:


Golden Rose #361
Golden Rose Rich Color #36
Golden Rose Rich Color #76
Golden Rose Color Expert #60



Tak, też właśnie zdałam sobie sprawę, że to zdobienie to w stu procentach GR, ciekawe :) I jak wam się podobają pandy? Dajcie znać.
Do zobaczenia!

Yes, I just realised this mani is all GR, too, interesting :) And what do you think of my pandas? Let me know.
See you!

20 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie ;) Pandy wyszły przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Wyglądają uroczo, a co do tych 'błędów', to ja ich tam nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, I love the pandas, they are super cute! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tą pandą na zdobienie azjatyckie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pandy. Też myślałam, żeby zrobić z nimi mani na ten tydzień wyzwania ale ostatecznie zdecydowałam się na coś innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh I love these! You made such adorable little panda's! <3 I don't think the proportions look wrong at all :) Bamboo looks awesome too! xx

    OdpowiedzUsuń