środa, 16 listopada 2016

China Glaze Fois Gras

Dokonałam cudu! A tak na poważnie, to udało mi się wreszcie znaleźć lakier, o którym pisałam w poprzednim poście, uwieczniłam go na zdjęciu i wreszcie mogę go zrecenzować :) A miałam na myśli kolejny lakier China Glaze z kolekcji Hunger Games (tak, mam ich jeszcze sporo). Tak jak całą resztę dorwałam go gdzieś w odmętach Internetu za 20 zł.

It's a miracle! Now seriously, I finally managed to find the nail polish I had lost, I told you about it in my last post. I took a photo of it and I can finally review it :) I mean another China Glaze from the Hunger Games collection (yes, I still have a few of them). And just as the rest of them, I found them somewhere on the Internet for quite cheap price.


Lakier ma idealnie jesienny kolor, typowy mauve, połączenie fioletu z brązem i szarością, w kremowym wykończeniu. Jest cudowny <3

The polish has a perfectly autumn colour, a typical mauve, combination of purple, brown and grey, with creme finish. It's gorgeous <3




Lakier ma standardowej grubości pędzelek. Konsystencja jest rzadka, pełne krycie uzyskałam po dwóch warstwach i wylewa się na skórki, ale dość szybko schnie.
  
The polish has a brush of a standard thickness. The consistency is thin, covers after two coats and my cuticles got a bit dirty, but it dries quickly.




Trzyma się nie najgorzej, ale też nie jakoś wyjątkowo długo, około 3-4 dni, zmywa się bardzo łatwo.

Its lasting is not bad, but not astounding either, about 3-4 days, removing is very easy.




Kiedy malowałam nim paznokcie byłam akurat w fazie uwielbienia dla kotów i kocich wzorów we wszelkiej postaci. No dobra, przeżywam tę fazę całe życie. W każdym razie, zrobiłam białe kocie zdobienie :)

When I first used it I was in a phase of admiration for cats and cat designs in all shapes and colours. Okay, let's face it, I've had this phase my entire life. Anyways, I did a white cat mani :)



  
I jak wam się podoba lakier? Też lubicie koty? :)
Pozdrawiam!

How do you like this polish? And do you like cats, too? :)
See you!   

18 komentarzy:

  1. I love the cat mani! Cats are awesome! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor tego lakieru :) Zdobienia w kociakowy motyw jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great mani and the colour is okay :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE cats so I love this mani!!! I really like the colour, it reminds me of 'below deck' but a slightly deeper shade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you <3 I just googled Below Deck and it really does look similar :)

      Usuń
  5. Fajny, stonowany kolorek w sam raz pod zdobienia :) Koci wzór wyszedł Ci naprawdę śliczny... Aż przypomniało mi się jak na blogu robiłyśmy kocią inspirację. Paznokcie Weroniki były nawet trochę podobne :3
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 O, w takim razie muszę do Was zajrzeć :D

      Usuń
  6. Lubie koty i chętnie bym jakiegoś przygarnęła ale na razie jeszcze muszę liczyć się ze zdaniem rodziców a oni nie chcą niestety. Lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, znam ten ból, mieszkam teraz w wynajętym mieszkaniu i nie mogę trzymać tam zwierząt, ale jak tylko skończę studia to sprawię sobie kota :D

      Usuń
  7. Śliczny kolorek, idealny na jesień :). A koty uwielbiam, jestem typową kociarą, haha :D

    OdpowiedzUsuń