niedziela, 13 listopada 2016

Morgan Taylor Wonder Woman

Miałam zamiar w tygodniu wstawić recenzję zupełnie innego lakieru, wszystko sobie już ładnie przygotowałam, no i klops. Okazało się, że nie zrobiłam zdjęcia samej buteleczki, a że jestem perfekcjonistką, to nie mogłam tego tak zostawić i zaczęłam go szukać. No i się zdziwiłam, bo lakier mi gdzieś przepadł, nie znalazłam go ani w Poznaniu, ani w domu rodzinnym. Będę oczywiście szukać dalej, no bo jak można zgubić lakier we własnym domu, ale dziś pokażę wam w związku z tym coś innego :)

I had a plan to show you a different nail polish this week, I had everything nicely prepared, and, well... It turned out I hadn't taken a photo of the bottle on its own, and, as a perfectionist, I couldn't leave it like that, so I started looking. And, to my surprise, I can't find it neither at my flat in Poznań nor my family house. I will continue searching, but because of that I need to show you something different now.


Ten lakier z Morgan Taylor udało mi się ostatnio znaleźć w niskiej cenie na wyprzedaży blogowej. Bardzo spodobał mi się kolor, choć jako fanka DC i wszelkiego superbohaterskiego uniwersum chyba skusiłabym się na niego dla samej nazwy :D Żartuję oczywiście, ale te dwa elementy złożyły się na to, że musiałam go kupić.

This Morgan Taylor nail polish I found on a blog sale recently in a bargain price. I really liked the colour, but I think as a fan of DC and all the superheroic universe I'd have bought it just for the name :D That's a joke, of course, but the two facts led to me buying the polish very quickly.




Producent określa wykończenie tego lakieru jako metaliczne, z czym mogę się zgodzić, odcień natomiast opisałabym jako rubinową czerwień. Na pewno będzie idealny na święta, no i świetnie pasuje jako kolor Wonder Woman (i wiem już, co będę miała na paznokciach na premierze filmu).

The manufacturer says the finish is metallic, which I can agree with, while the shade I'd describe as a ruby red. It's definitely perfect for Christmas and fits as a Wonder Woman colour (I know what I'll be wearing on my nails for the movie premiere).




Lakier ma dość szeroki pędzelek, standardową konsystencję, nie za gęstą, nie za rzadką. Kryje po jednej warstwie i dosyć szybko schnie. Niestety trzyma się dość krótko, na niektórych paznokciach odpryski pojawiły się już następnego dnia, ale zmywa się łatwo.

The polish has a rather thick brush and a standard consistency, not too thick. Covers after one coat already and dries quite quickly. Unfortunately that lasting time is quite short, some nails were chipped the next day already, but removing is easy.



    
Jako że rzadko noszę teraz pojedyncze kolorki na paznokciach, dodałam naklejki wodne, maki na białym tle. Niezamierzenie wyszło mi prawie patriotycznie na przypadające akurat Święto Niepodległości :)

I rarely wear just one colour on my nails these days, so I added some water decals of poppies on a white background. It accidentaly turned out pretty patriotic, considering we had our National Independence Day and the Polish flag is white and red :)




I jak wam się podoba? Może miałyście już ten lakier, jak wrażenia? :)
Pozdrawiam!

And what do you think? Perhaps you've had it already, what are your impressions, then? :)
See you!    

24 komentarze:

  1. This is certainly a gorgeous red! Lovely :-D And nice mani too :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. It's beautiful! I have it too, and wore it with glitter on top. It lasted really well on me, perhaps because of the glitter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe that's the case, I'll try it with some glitter :)

      Usuń
  3. kolor piękny ;) naklejki bardzo fajnie wyglądają w połączeniu z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Zwłaszcza z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor tego lakieru! :) Co prawda omijam takie a'la metaliki, ale ten wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle nie jestem fanką tego typu wykończeń, ale ten mi się bardzo spodobał :)

      Usuń
  6. Kupiłam kilka lakierów tej marki w TkMaxx dla siostry i jest z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to pierwszy raz, ale jak na razie też wrażenia pozytywne :)

      Usuń
  7. Such a beautiful red! I really love how it has such a vibrant and glossy look to it! Also love it with the poppies too! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pretty metallic red! I like it =)

    OdpowiedzUsuń