niedziela, 20 listopada 2016

Projekt u Elizy III - Grochy (Polka dots)

Pierwszy tydzień projektu, a ja już jestem spóźniona. Niestety dopiero wczoraj udało mi się przysiąść i zrobić zdobienie bardziej wymagające niż naklejki wodne, które ostatnio wykorzystuję coraz częściej, właśnie z powodu braku czasu :)

It's the first week of the project an I'm late already. Unfortunately, only yesterday I found some time to actually sit down and create a design more demanding than water decals, which I'm using quite often nowadays because of said lack of time :)


W zasadzie wybór kolorów do tego zdobienia był dosyć spontaniczny, ale muszę przyznać, że pasują do siebie bardzo fajnie. Zapomniałam już, jak fajnie wygląda na paznokciach kolor nude i zdecydowanie muszę używać go częściej :)

My choice of the colours for this design was pretty spontaneous, but they do complement each other pretty well actually. And I've already forgotten how good a nude shade can look on my nails, I definitely need to use it more often :)




W sumie wzór serc też wybrałam dość spontanicznie, akurat pasował mi do tych fioletowo-różowych kolorków, które wybrałam, poza tym serca chodzą za mną już od jakiegoś czasu i pewnie będzie ich jeszcze trochę na moich paznokciach :)

Well, the heart design was also quite an impulsive choice, it fits the purple and pink colours I used, plus it's been bugging me for quite some time and you'll surely see more of it on my nails :)




Użyłam: / I used:


Essence Hello Autumn #04 Keep calm & go for a walk
Golden Rose Rich Color #14
Orly Miss Conduct




I jak wam się podoba? Ja nieskromnie powiem, że nie mogę się napatrzeć, ale to chyba przez tego nudziaka :D
Pozdrawiam!

Do you like it? I have to admit I can't stop looking at it, but it must be this nude shade :D
See you!  

26 komentarzy:

  1. Też dzisiaj pomalowałam paznokcie nudziakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mani wyszło Ci super ;) Świetny dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love dots! This is so pretty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Może jesteś spóźniona, ale za to masz już zdobienie walentynkowe, czyli tak naprawdę jesteś przed czasem :D
    Kropeczki są urocze, mają fajne kolory i, tak jak napisałaś, wszystko ładnie do siebie pasuje.
    Świetny kształt paznokci :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w sumie też racja :D Dziękuję <3

      Usuń