sobota, 26 listopada 2016

Projekt u Elizy III - Half moon

Jestem padnięta po wczorajszym koncercie (ale był genialny :D), a dzisiaj jeszcze następny, poza tym czeka mnie okropny tydzień na uczelni i nie mam na nic siły, ale udało mi się ogarnąć i jestem - znów prawie spóźniona...

I'm exhausted after yesterday's concert (but it was awesome :D), and I'm going on another one today, plus the most horrible week at school that awaits me and I can't even... But I managed to do myself up and here I am - almost late again...


Od dawna bardzo podobał mi się wzór half moon na paznokciach, ale jak tak myślę, to chyba nigdy sama go nie robiłam, a przynajmniej nie przychodzi mi to do głowy, więc projekt Elizy umożliwił mi mój pierwszy raz w tym temacie :)

I've always liked the look of the half moon pattern, but I've never actually had it on my nails, or at least I don't recall any, so Eliza's project gave me opportunity for my first time with the design :)
  


Z powodu braku czasu zdecydowałam się na bardzo proste zdobienie, z wykorzystaniem nowego holo od Eveline, który bardzo chciałam przetestować (jest piękny), no i czerni, bo czerń zawsze pasuje :)

Because of a total lack of time I decided to do a simple design, with my new Eveline holo that I really wanted to see on my nail finally (it's gorgeous), and a black, because black is always a good choice :)



Użyłam: / I used:


Eveline Special Effects Holographic #147
Golden Rose Rich Color #35   



I co myślicie? I jak wam mija listopad, też jesteście tak zabiegani, jak ja? :)
Pozdrawiam!  

Any thoughts? And how's your November passing, is it as busy as mine? :)
See you! 

20 komentarzy:

  1. Mnie tez brakuje ostatnio czasu :p Dziś moje paznokcie wołają o pomstę do nieba xD Helf moon wcale nie jest taki prosty ale odkąd mam naklejki z aliexpress jest o wiele łatwiejszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się w bólu w takim razie :)
      Ja przycięłam sobie taśmę klejącą na półokrągły kształt i też poszło szybko :D

      Usuń
  2. Mam to holo ;) Fajna propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. So pretty *-* Seems very easy to do! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto ale z klasą :) Bardzo ładnie:) Zaciekawiło mnie to holo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Holo bardzo fajne, mimo że nie trzyma się jakoś mega długo, efekt mi się bardzo podoba :D

      Usuń
  5. Ja też dopiero niedawno pierwszy raz robiłam half moon ;)

    OdpowiedzUsuń