sobota, 5 listopada 2016

Wyzwanie z Rainbow Lyll - Galaktyczna podróż (Galactic journey)

Nie wierzę, że to już ostatni tydzień wyzwania, a tym samym już miesiąc studiów za mną, czas tak szybko leci... A na ten tydzień tyle roboty na uczelnię, że wolę o tym nie myśleć, także prokrastynuję :D

I can't believe this is the last week of the challenge and, consequently, a month of studying has passed... Time flies. And I have so much to do for this week. I don't even want to think about it, for now I'm procrastinating :D


Dawno temu była już o mnie galaktyka na paznokciach, też chyba w ramach projektu, ale to był mój pierwszy raz w tym temacie i nie jestem zadowolona z tego zdobienia, więc postanowiłam je odtworzyć, w nadziei, że moje umiejętności troszkę się poprawiły :)

Once upon a time there was a galaxy on my nails once, I think it was for a project as well, but it was my very first time and I'm not really pleased with the mani, so I decided to recreate it, hoping that my skills have improved :)




Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #35
Golden Rose Rich Color #76
Miss Sporty Clubbing Colours #320
Orly Stone Cold
Miss Sporty Lasting Colour #505
Morgan Taylor All the Right Moves
Golden Rose Carnival #01




I co myślicie, jak wam się podoba nowa wersja? :)
Pozdrawiam!

And what do you think about the new version? :)
See you!  

24 komentarze:

  1. Great galaxy mani, I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też bardzo mi się podoba ten Orly :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, mimo że nie gustuję w kosmosie na paznokciach ;)
    Fajne wykorzystanie lakieru Golden Rose Carnival. U mnie dwa stoją nieużywane, bo nie mam na nie pomysłu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a ja właśnie bardzo lubię, jakoś tak przyciąga mnie ten wzór :D też właśnie rzadko go używam, raz na jakiś czas wpadnie mi jakiś pomysł na niego :D

      Usuń
  4. Ooh la la, that's super gorgeous. It's one of my favourites! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I like very much this link of mani but I never tried it myself. Yours look so cute :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) and you have to try, I'm so curious how you'd do it :D

      Usuń
  6. Piękne zdobienie! :) Też nie mogę uwierzyć, że to już ostatni tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) właśnie, tak szybko to minęło...

      Usuń
  7. Super galaktyka! :) Jeśli chciałabyś poszerzyć swoją kolekcję lakierów i akcesoriów do stemplowania to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń