czwartek, 15 grudnia 2016

China Glaze Fast Track

Nie mogę zagwarantować, że ten post będzie składny i sensowny, bo właśnie wróciłam z kina i Łotr 1 wstrząsnął mną tak mocno, że troszkę mnie teraz nosi. Genialny film, ale to, co tam się działo to była miazga i jeszcze nie doszłam z tym do ładu na tyle, żeby o tym rozmawiać.
W każdym razie, chcę wam pokazać kolejny lakier China Glaze z kolekcji Hunger Games. Przymierzałam się, żeby zrobić to w zeszłym roku, ale dziwnym sposobem jakoś mi to nie wyszło, więc pokazuję go teraz. Cóż, tak czy inaczej kolekcja nie jest dostępna w regularnej sprzedaży, więc niczego to nie zmienia, ale może znajdziecie gdzieś w Internecie, tak jak ja :)

I can't really guarantee that this post will be in any way coherent or communicable, but I just came home from the cinema and, may I tell you, Rogue One has blown my mind and shaken me so badly. I mean, it was a brilliant film, but what happend there, I still can't get my head around it and I'm not yet ready to talk about it, I think.
Anyway, I want to show you another China Glaze from the Hunger Games collection. I meant to do it last year already, but, strangely enough, it somehow never happened so I'm showing you now. Either way, it's not available in regular sale, so there's no difference, but you may still find it online somewhere, like I did :)


 Dla mnie jest to kolor na każdą okazję i każdą porę roku, delikatny, ciepły beż ze złotymi drobinkami, który bardzo elegancko i wygląda na paznokciach (zarówno solo, jak i w zdobieniu).

To me it's a colour perfect for every occasion and every time of the year. It's a warm light beige with golden shimmer, very subtle and elegant (both solo and in nail arts).



  
Lakier ma cienki, długi pędzelek i bardzo, bardzo rzadką konsystencję.  A  przynajmniej taka była na początku i musiałam bardzo uważać na ubrania, ale teraz, kiedy troszkę zgęstniał przez ten rok, jest w sam raz. Pełne krycie dają dwie warstwy i dość szybko schnie. 
  
The polish has a thin, long brush and a very thin consistency. Or it had been like that at the beginning, when I had to watch out for my clothes very carefully, but now that thickened a little it's perfect. Full coverage can be achieved in two coats that dry rather quickly.




Spokojnie trzyma się około tygodnia, więc można być pod wrażeniem, i zmywa się nie najgorzej.

It can really last for almost a week, colour me impressed, and handles removing pretty well.




Oczywiście nie odmówiłabym sobie wykorzystania go w paru zdobieniach. To sweterkowe mani widzieliście już w zeszłym roku:

Of course I would't deny myself using it in a few nail arts. This sweater mani you've seen last year:
  


Natomiast wczesną jesienią połączyłam go z dmuchawcowymi naklejkami na pożegnanie lata:

Early autumn I combined it with dandelion water decals to let summer go:



A tej zimy znów mam sweterki, tym razem stemplowane:

And this winter I have sweaters again, stamped this time:



Dajcie znać jak wam się podoba i czy wolicie go solo, czy w którymś ze zdobień. No i czy oglądaliście Łotra i jak wrażenia :D
Pozdrawiam!

Let me know if you like it and if you prefer it solo or in one of the nail arts. Also, if you saw the Rogue One, what are your impressions :D
See you! 

14 komentarzy:

  1. Śliczny lakier, taki neutralny a jednocześnie bardzo fajnie się mieni. Ostatnie zdobienie super!
    A co do filmu - nie widziałam, ba, nawet nie słyszałam o tym tytule, ale mnie nim zaciekawiłaś, bo lubię filmy, które "wstrząsają" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie polecam, koniecznie musisz obejrzeć :D

      Usuń
  2. Świetny odcień. Bardzo uniwersalny. Nie przepadam za sweterkowymi zdobieniami, dlatego bardziej podoba mi się solo. Dmuchawce też są świetne ;)
    Myślę, że masz teraz ładniejszy kształt paznokci niż rok wcześniej :)
    Filmu nie widziałam i nawet nie wiedziałam, że taki grają w kinach. Ostatnio byłam na "Sprzymierzonych" i podobało mi się, chociaż mogłabym się czepiać jakichś drobiazgów :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też wolę ich kształt teraz :)
      Nie widziałam jeszcze Sprzymierzonych, ale jestem ciekawa tego filmu, kiedyś się skuszę na niego :)

      Usuń
  3. Great shade! I love the stamping with the dandelion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I absolutely love the sweater nails, they're gorgeous! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice manis! And I like that polish. Gorgeous shimmer :-D

    I am not really into SW. My friend talked about going to see it, donno if he did or not LOL! :-|

    OdpowiedzUsuń