niedziela, 18 grudnia 2016

Projekt u Elizy III - Biżuteria (Jewellery)

Ostatni tydzień projektu i historia zatoczyła koło i znów jestem spóźniona. Ten tydzień na uczelni był bardzo zalatany, poza tym spotykałam się z przyjaciółmi i było mi nie po drodze do zrobienia tego mani, dopiero dziś udało mi się wygospodarować troszkę czasu, więc jestem :)

This is the last week of the project and history's repeating itself, I'm late again, This week at uni was hectic, I was also meeting my friends, and until today I couldn't find the time to do the mani and write about it, so here I am :)


Bardzo lubię podziwiać biżuterię i ozdoby na paznokciach innych. Na swoich pazurkach ich nie lubię, bo wyglądają dobrze przez pierwszy, może drugi dzień, a potem gubię je gdzieś po drodze. Troszkę obeszłam więc temat i zdecydowałam się na brokat i delikatne gwiazdki, których braku można będzie nie zauważyć :D

I really like to watch nail jewellery and accessories on someone else's nails. I don't, however, use them much on mine, because they look good on the first, maybe second day, and then I usually lose it somewhere. So I decided to get creative about it and just used some glitter and subtle stars, so they wouldn't be missed  when they're gone :D



Wykorzystałam mój nowy lakier BarryM, którego kolor wydaje mi się bardzo świąteczny i przypomina troszkę choinkę, i dodałam do niego stempelkowy gwiezdny łańcuch.

I used my new BarryM polish that looks very festive to me and a bit like a Christmas tree, and I added a stampped starry tinsel.



Użyłam: / I used:



BarryM #334 Teal
Golden Rose Rich Color #76
Green and yellow star glitter
Born Pretty Store Celebration BPX-L008



Jak wam się podoba moja wersja biżuterii na paznokciach?
Pozdrawiam!  

What do you think of my version of nail jewellery?
See you! 

26 komentarzy:

  1. Przypomina mi to łańcuchy choinkowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :D Ale bardzo ładne zdobienie :)

      Usuń
  2. That looks great! How long did you actually keep the stars? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you <3 Exactly two days, just as I expected :D

      Usuń
  3. Ten serdeczny bardzo mnie zaskoczył, przykuwa uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. So festive! Love it :-D And that Barry M is super :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nawet jeden dzień nie wytrzymują ozdóbki na pazurkach, dlatego rzadko noszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie gwiazdeczki wytrzymały dwa dni, co uznaję za absolutny rekord :D

      Usuń
  6. Kolor z BarryM jest bardzo ładny :) Te gwiazdeczki super, ale ogólnie wszystkie wzory z płytki są przecudowne! :) Brokatu jeszcze nigdy nie nosiłam na pazurkach w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mnie oczarowała ta płytka, ma naprawdę cudowne wzory :)

      Usuń
  7. Ładnie :) Trochę choinkowo ;) Uwielbiam oglądać zdjęcia tych biżuteryjnych zdobień i myślę że one są tylko do zdjęć bo jak funkcjonować z takimi odstającymi ozdobami - nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też tak myślę, chyba trzeba by było cały tydzień nie wychodzić z domu, żeby się utrzymały :D

      Usuń
  8. Pieknie! Fakt troche swiateczny, a trochę syreni Barry M 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z jakiego miasta w Wielkopolsce jestes? Niedaleko Piły może gdzieś?

      Usuń
    2. Dzięki :) Pochodzę z okolic Jarocina, a studiuję w Poznaniu, Kochana :)

      Usuń