niedziela, 11 grudnia 2016

Projekt u Elizy III - Mikołaj (Santa Claus)

Znów się grzebię z pisaniem posta, niestety przed świętami większość prowadzących przypomniała sobie, że nie ma jeszcze żadnych ocen... To mani miałam wam pokazać w Mikołajki, jak nazwa wskazuje. Niestety mi nie wyszło i jest teraz, ale sezon świątecznych mani i tak już się zaczął, więc nie jest jeszcze tak źle :)

I'm almost late with the post again, but it's like every single lecturer just recalled they haven't given us any grades yet... That mani was supposed to show up on St. Nicholas' Day (Dec 6th), just as the name says. Unfortunately, I didn't manage to do that, so it's here now, but the Christmas mani season has began anyway, so I  guess it's okay :)


W zeszłym roku nie udało mi się zrobić mikołajkowego mani, więc bardzo się cieszę, że w tym roku projekt mnie do tego zmotywował, nawet mimo tego, że z powodu braku czasu jest to dość proste i szybkie zdobienie.

Last year I didn't end up doing a mani for St. Nick's Day, so I'm really happy that Eliza's project motivated me to do it now, even though because of the lack of time it's a very quick and simple design.




Niestety nie bardzo widać drobinki, w czerwieni, które użyłam, ale to kwestia światła dziennego, które nie jest o tej porze roku najlepsze. Poza tym top coat troszkę mi rozmazał czerwień, ale chyba nie jest źle, prawda?

Unfortunately you can't really see the shimmer in my red, but that's the matter of daylight I guess and it's rather crappy at this time of year. Also, the top coat smudged the red over white quite a bit, but it's not so bad, is it?




Użyłam: / I used:


Ingrid (no number)
Lovely Moulin Rouge #5
Golden Rose Rich Color #76
Golden Rose Rich Color#35
NARS 3.1 Philip Lin for NARS Gold Viper




Jak wam się podoba? I jak wam minęły Mikołajki w tym roku? :)
Pozdrawiam!

Do you like it? And do you celebrate St. Nick's Day in your countries? Let me know :)
See you!  

14 komentarzy:

  1. jakie fajne mikołajkowe wdzianko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy mani, taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) U mnie nie było typowych Mikołajek, ale firma, z którą współpracujemy po raz kolejny podarowała mi Żubrówkę... Jeszcze nie otworzyłam tej z poprzedniego roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      No cóż, to zapasy rosną w takim razie :D

      Usuń
  4. Wow such a cute and festive mani :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely manicure, its so cute! I think you chose the perfect red :D We celebrate him in England - I'm really old school though as a lot of people call him Santa now but I still call him Father Christmas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, it's so nice to hear <3

      Oh, I never knew that you celebrate the day in England, that's good to know :) It's kind of a similar situation in Poland as we have a different idea of who actually brings the presents in almost every region :D

      Usuń