sobota, 3 grudnia 2016

Projekt u Elizy III - Tribal

Przepraszam was za nieobecność wszędzie, ale ten tydzień był okropny, nie miałam na nic czasu. Przez cały tydzień nosiłam jeden lakier na paznokciach, bez żadnego zdobienia, poza tym wyłączyłam się prawie całkowicie z internetowego życia i mam sporo zaległości do nadrobienia...

I'm sorry for my absence everywhere, but it was an awful week, I had no time for anything. Through the whole week I wore one nail polish, with no design on it, and almost completely bailed on my Internet life, I have a lot of catching up to do...


Za nami kolejny tydzień projektu u Elizy, a dla mnie to kolejny pierwszy raz. Zawsze podziwiałam wszystkie zdobienia w stylu tribal, ale sama jakoś nigdy się na takie nie skusiłam. A szkoda, bo bardzo dobrze się bawiłam przy takim dłubaniu pędzelkiem :)

Another week of Eliza's project is another first time for me. I've always admired all those tribal-style manis, but never actually given it a try. Such a shame, because I really liked this precise work with a brush :)




Nie wyszło perfekcyjnie, mogłam się dużo bardziej przyłożyć do rysowania cieniutkich linii, ale jak na pierwszy raz dosyć mi się podoba, i na pewno wrócę jeszcze kiedyś do tribal mani w jakiejś innej wersji kolorystycznej.

It's not perfect, I could have done the lines way thiner if I had tried harder, but for the first time I even like it. I'll definitely come back to tribal mani in some different colour configuration in the future.




Użyłam: / I used:


Vivace Black Acrylic Paint
DeBBY 206 
Miss Sporty Clubbing Color #084
Bell Fashion Colour #802 




I jak wam się podoba mój kolejny pierwszy raz? 
Pozdrawiam!

And what do you think of another one of my first times?
See you!  

20 komentarzy:

  1. This is a pretty cool mani :-D

    I hope next week is better for you and things improve *hugs* :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sweetie *hugs back* I hope so, too :)

      Usuń
  2. Jak na malowanie ręczne to bardzo fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że taki styl zdobienia ma nawet swoją nazwę :)
    Moim zdaniem wyszło fajnie. Jest klimat :D
    Dobrze, że ciężki tydzień już za Tobą. Paznokcie bez zdobień też mają swój urok, a przerwa od internetu zawsze dobrze robi.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, człowiek całe życie się czegoś dowiaduje :D
      Cieszę się, że Ci się podoba, dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Dobrze się bawiłaś i stworzyłaś coś bardzo ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malowanie paznokci ma jakieś właściwości terapeutyczne:D Fajnie wyszło, a jak malowanki ręczne to w ogóle jestem pod wrażeniem bo ja tylko najprostsze rzeczy umiem maznąć na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dokładnie, idealny sposób na okropny dzień :D
      Hah, dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  6. O, jakie wypasione wzorki! Świetnie sobie poradziłaś! Ja się poddałam, jeśli chodzi o ręczne malowanie, ale jak patrzę na twoje zdobienia z tego i poprzednich tygodni wyzwania, to aż mnie świerzbią ręce, żeby samej coś popróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo Ci dziękuję, jak mi się miło zrobiło <3
      Próbuj koniecznie, jestem bardzo ciekawa efektów :D

      Usuń
  7. Całkiem nieźle się prezentują te wzroki ;-)

    OdpowiedzUsuń