czwartek, 9 marca 2017

Born Pretty Store BP-L018

Znów zdarzyła mi się dłuższa przerwa, niestety dużo teraz tłumaczę, no i wciąż wisi nade mną perspektywa pracy badawczej, która muszę oddać za tydzień... Studia naprawdę niczego nie ułatwiają.
Pokażę wam dziś kolejną z płytek BPS, które dostała do testów. Ma ona zimową tematykę i możecie ją znaleźć tutaj w regularnej cenie 5,99 $, a obecnie w promocji za 2,39 $.

A longer break happened again, but that's because I'm translating a lot and there's still this research paper I have to hand in next week... University really doesn't make things easy.
I'm going to show you another BPS plate I got for testing, It has a winter theme and you can find it here in a regular price of $5.99, or on sale now for $2.39.



Płytka przyszła w pięknym świątecznym kartoniku <3 Standardowo, trochę szczegółów technicznych: ma wymiary 6x12 cm, znajduje się na niej 14 całopaznokciowych wzorów o wymiarach 1,4x1,9 cm oraz 8 mniejszych wzorów, jest podklejona jest na białą podkładkę. No i te sweterkowe wzorki są takie piękne :D

The plate came in a gorgeous Christmas cardboard <3 As usual, a bit of technicalities: it is 6x12 cm and has 14 full nail designs (1.4x1.9 cm) and 8 smaller ones. It comes with a white pad glued to it. And the sweater pattern's are beautiful :D



Wiedzieliście już ją w akcji w dwóch zdobieniach na blogu, tutaj:

You've already seen it in action in two manis I've posted, here:


I tutaj: / And here:


 Na Instagramie pokazywałam też zdobienie na projekt u Pauliny:

On my Instagram I've also shown a mani for Paulina's project:


    
A ostatnio wykonałam nią kolejne zdobienie. No, może nie do końca ostatnio, bo wykonałam je kilka tygodni temu, zużywając na nie resztki mojego czarnego lakieru, o czym już pisałam :D 

And recently I created another design. Okay, maybe not so recently, it was a few weeks ago and I used up the rest of my black polish, as I already told you :D



Nie do końca wyszło, tak jak się tego spodziewałam, chyba nałożyłam zbyt grubą warstwę złotego brokatu, a wzorek nie odbił się dokładnie, ale nie chciało mi się już tego poprawiać, więc jest jak jest :)

It's not entirely how I wanted it to turn out. I think I applied too thick coat of this golden glitter and the pattern didn't come off the stamp properly, but I really didn't feel like starting again, so here it is :)



Użyłam: / I used:

   
Rimmel Salon Pro #705 Reggae Splash
Delia Size S 
(No i czarny Golden Rose Rich Color #35, ale oczywiście zdjęcie robione kiedy już go wyrzuciłam)
(And the black Golden Rose Rich Color #35, but the photo was taken after I'd thrown it out, figures)



  
No i jak wam się podoba ta płytka? Ja jestem nią zachwycona, do zimowych zdobień idealna :)
Pozdrawiam!

And what do you think about the plate? I love it, it's perfect for winter manicures :)
See you!

Kupując tę płytkę i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.
    Buying this plate or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10. 




                                                       Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

17 komentarzy:

  1. Mam ją i też bardzo lubię :) Ma śliczne wzory a Ty stworzyłaś z jej pomocą śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You made a lot of beautiful manis with this plate! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna :) Ja mam starszą wersję, część wzorków jest inna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna płytka, niektóre wzory można używać cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać, dzięki wzorom z tej płytki można uzyskać różnorodne efekty na paznokciach. :) Niekoniecznie tylko świąteczne. Poza tym ma chyba dość spore wzory. U mnie problemem jest to, że zazwyczaj wzory mające być całopaznokciowe, nie starczają mi na cały kciuk. Już nie wspomnę o tym, kiedy mam długie paznokcie. :D
    Wszystkie zdobienia są fajne, ale najbardziej w moim stylu jest to z fioletowo-różowym gradientem. Dziwne, że przegapiłam je na Instagramie. :O
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taki właśnie problem, a te płytki z BPS mają wzorki w idealnym dla mnie rozmiarze :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Wszystkie zdobienia są bardzo fajne, ale różowo-fioletowe podobają mi się najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Weroniką, która już wyżej napisała, że wszystkie zdobienia są piękne... Do mnie oprócz tego różowo-fioletowego gradientu najbardziej przemawia zdobienie numer 2 :)

    Jak poszło z pracą badawczą? :3
    Trzymamy kciuki, żeby studia nie kolidowały za bardzo z prowadzeniem bloga...
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza płytka. Fajne mani z nią zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń