niedziela, 26 marca 2017

Born Pretty Store Stamping Polish #4 + a belated St Patrick's Day mani

Cóż, nadal gonią mnie terminy i w końcu dopiero w tym tygodniu udało mi się skończyć pracę badawczą.
Z tego też powodu, mimo że po raz pierwszy wyrobiłam się, żeby zrobić zdobienie na
Świętego Patryka, nie udało mi się niestety go wstawić, więc robię to dziś, z ponad tygodniowym opóźnieniem. No i pokażę wam też lakier do stempli z BPS :)

Well, deadlines, deadlines, and more deadlines, only this week I finally managed to finish my research paper.
I even did a mani for St Patrick's, like never before, but had no time to post it. So here it is, over a week later, with a stamping polish from BPS :)


Lakier możecie znaleźć tutaj w regularnej cenie 10,99 dolarów, a obecnie w promocji za 3,99. Do wyboru jest aż 19 kolorów, ale ja na początek zdecydowałam się na biały, czyli klasyk :) 

The polish can be found here in a regular price of $10.99, or now on sale for $3.99. There is 19 colours to choose from, but for my first time I decided to go for a classic white :)

Widzieliście go już oczywiście w kilku moich zimowych zdobieniach: 
You've seen it already in a few of my winter manis, of course:

    <klik>



<klik>

<klik>

 No i w końcu moje patrykowe zdobienie :) / And my nails for St Patrick's :)


Nie zwracajcie uwagi na koniczynkę, jeśli kiedykolwiek potrafiłam malować odręcznie, to chyba gdzieś mi się ostatnio te zdolności zapodziały :D

Don't mind the shamrock, if I was ever any good at freehanding, I think I've recently lost this skill somewhere deep down in my brain :D

Użyłam: / I used:


Essence Effect #22 I <3 magic
Manhattan  #810 Mint me!
CA-17 plate
 
Stemple jednak wyszły całkiem dobrze, mimo że płytka, której użyłam, nie była najlepszej jakości, chyba tylko dzięki temu lakierowi. Ma niesamowite krycie i fantastycznie się odbija, bardzo wyraziście. Niestety trzeba uważać, żeby się nie rozmazał, nakładając top coat, a po kilku dniach trochę zżółkł, pomimo warstwy topu, ale to i tak najlepszy lakier do stempli, jaki miałam :)
The stamping isn't so bad, although the plate I used wasn't as good as I'd like, and I think the polish is to thank for it. The coverage is truly amazing and stamping comes out ver vibrant. Unfortunately, you need to pay attention not to smudge it with a top coat, and it went a bit yellow after a few days, even under a topper, but it's still the best stamping polish I've ever had :)

I co myślicie? Może miałyście już któryś z tych lakierów? Dajcie znać :)
Pozdrawiam!
And what do you think? Perhaps you've already had one of these polishes? Let me know :)
See you!

Kupując ten lakier i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying this nail polish or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.
 Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

27 komentarzy:

  1. Dobrze sobie radzi ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear, the manicures are very pretty and stamping nail polish seems to work well!
    Kisses,
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  3. Some pretty manis here :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Białego nie mam, ale inne kolory z tej serii spisują się u mnie bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować też inne kolorki :)

      Usuń
  5. That looks like a great white stamping polish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam czarny z tej serii i odbija się rewelacyjnie. użyłam go właśnie do zdobienia na św. Patryka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamówiłam sobie czarny :)

      Usuń
  7. Lubię zieleń na paznokciach. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  8. So many pretty nails but the ST Patrick ones are my fave, what beautiful and delicate stamping! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. BPS ma naprawdę świetne lakiery do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze stempluje, ja póki co mam jeszcze staruszka Alle Paznokcie i też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że mają też lakiery do stempli :)

      Usuń
  11. Hmm są specjalne top coaty przeciw żółknięciu. Może takie by pomogły. :)
    Fajne to zdobienie. Ja nigdy nie robiłam paznokci na to święto, bo jakoś zawsze zapominam, że ono istnieje. :D A tym bardziej kiedy.
    Poza tym nie lubię zieleni.
    Koniczynka nie wyszła źle. :) Takie rzeczy trudno się maluje. A widać co to, więc naprawdę jest okej. Dla mnie uroczo. ;)
    Ładny wzór stempli i śliczne odcienie zielonego (jak na zielony :D).
    Nie miałam żadnego z tych lakierów. ;)
    Nie martw się, że "dopiero" skończyłaś pracę badawczą, tylko ciesz się, że jest skończona! Gratuluję. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3
      Hmm, to może być dobry pomysł, muszę poszukać jakiegoś topu przeciw żółknięciu :)

      Usuń
  12. Mam czarny z tej serii i też jest fajny - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go zamówiłam, jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  13. ja z bps mam póki co niebieski do stempli :) a te śnieżynki na niebieskim boskie :)

    OdpowiedzUsuń