wtorek, 18 kwietnia 2017

BPS Chevron Nail Vinyls L102

Jak wam minęły święta? Mnie niestety bardzo szybko, jutro czas już wracać na uczelnię, ale bardzo miło było spędzić trochę czasu z rodzinką :)
Pokażę wam dziś szablony do paznokci z Born Pretty Store, których użyłam między innymi do świątecznego zdobienia, które pokazywałam wam już na Instagramie. Możecie je znaleźć tutaj przecenione na 1,29 $ z 2,12.

How was your Easter? Mine was fast, unfortunately, I have to get back to school tomorrow, but it was really nice to have spent this time with my family :)
Today I'll show you some nail vinyls from Born Pretty Store that I used, among others, in the Easter mani I showed you on Instagram. You can find it here, on discount for $1.29 from $2.12.



(Wybaczcie, ale to będzie brzmiało bardzo niezręcznie, z jakiegoś powodu niesamowicie trudno mi było napisać ten fragment po polsku :D) Dostajemy arkusz z dziewięcioma szablonami. Każdy ma osiem zygzakowych pasków, które można wykorzystać każdy z osobna, jak ja to zrobiłam, lub jako cały szablon, co na pewno jeszcze zrobię. Bardzo fajnie się z nimi współpracuje, kleją się na tyle dobrze, żeby lakier się nie wylewał, ale nie na tyle mocno, żeby popsuć lakier bazowy, więc jest idealnie.

We get a sheet of nine vinyls. Each of them has eight chevron stripes that can be used solo, which I did, but also just an outline, which I'll certainly try as well. It's really nice to work with them, they stick well enough for the polish not to spill over it, but they're also not strong enough to mess up the base polish, so it's perfect.




Muszę przyznać, że miałam trochę kłopotów z tym zdobieniem. Pomalowałam już paznokcie na żółto, kiedy odkryłam, że nie zabrałam z Poznania najważniejszego lakieru, czyli białego, no i klapa. Ale dałam sobie dzień na przemyślenie tego, i postanowiłam trochę pokombinować. Na dwóch palcach namalowałam pisanki, właśnie przy pomocy szablonu i brokatowego top coatu, a na serdecznym zmalowałam niebieskiego zajączka :)

I have to admit this mani give me quite a trouble. I painted my nails yellow, and then realised I'd forgotten to bring the mos important polish, which is white. I couldn't figure out how to replace it, but the next day I decided to have some fun with it. On two of my nails I created some Easter eggs with the vinyls and a glitter top coat, while on my ring finger I painted a blue bunny :)





Użyłam: / I used:


Bell Pastel Dream Gelly #4
Delia One #004
Wibo Gel Like #7 Blue Lake



 
Kolejne zdobienie jest świeże, dzisiejsze. Jego klimat jest bardzo niewiosenny, ale i pogoda u nas nie napawa ostatnio optymizmem, więc zdecydowałam się na ciemniejsza kolorystykę, z małym akcentem przy użyciu szablonów na dwóch paznokciach.

Another mani is a fresh one, made today. It's not very spring-y, but then neither is the weather recently and I didn't feel like using any light colours, so I opted for something darker, with a small accent using the vinyls.




Użyłam: / I used:


Picture Polish Moscow
Golden Rose Rich Color #14

I co myślicie? Koniecznie dajcie znać :)
Pozdrawiam!

What do you think? Let me know :)
See you!

Kupując ten szablon i inne nieprzecenione produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10%  KZSQ10.

    Buying these nail vinyls or any other full priced nail art products you can use my 10% off code KZSQ10.

Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.

 I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

10 komentarzy:

  1. That's a really cute Easter mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wybrnęłaś sytuacji :) Ja nie cierpię malować paznokci na wyjazdach - co w domu to w domu :) A drugie mani klimatem b. pasuje do aury za oknem. Piękny ten PP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze paznokcie są bardzo niecodzienne i nieoczywiste. Może to i lepiej, że zapomniałaś białego lakieru, bo dzięki temu powstało coś wyjątkowego. ;) Jedynie zajączek lepiej wyglądałby z białym ogonkiem. :)
    Oba zdobienia mi się podobają. ;) Fajne to bordo moscow.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować te szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł miałaś z tymi pisankami! Wyglądają jakby były 3d ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też spodobała mi się zabawa z szablonami ;)

    OdpowiedzUsuń