środa, 12 kwietnia 2017

Models Own Rhubarb & Custard

Znów mnie długo nie było, czyli standard. I znów mam coś do napisania na studia, też standard. I od dwóch tygodni nie mam kiedy iść z przyjaciółką na Power Rangers (ale mam zdobienie, które pokażę niedługo), aż skończyli wyświetlać wersję z napisami w kinach. Ale byłyśmy przynajmniej na Pięknej i Bestii i było cudownie <3
Pokażę wam dzisiaj mój pierwszy lakier z Models Own, który kupiłam we wrześniu i miałam napisać wam o nim dawno temu :) Pochodzi z kolekcji zapachowej Sweet Shop z 2014 roku i dorwałam go w TK Maxxie za cenę około 20 zł. I te słodycze na zakrętce sa takie piękne <3

So, there was quite a break, as usual. And I need to write something for studies, as usual. And I've been trying to go see Power Rangers with my friend for at least two weeks (but I have a mani that I'll show you soon). And they stopped screening the subtitles version instead of dubbing, because we've waited so long. But we saw Beauty and the Beast and it was awesome <3
I'll show you my first Models Own polish that I bought in September and have been meaning to write about ever since :) It's 2014's Sweet Shop scented collection, and I found it on a discount in TK Maxx. And the sweets on the cap is so pretty <3

 
Lakier ma cudowny kolor ciemnej malinowej czerwieni z dodatkiem małego srebrnego brokatu, o żelkowym wykończeniu.

It has a gorgeous, dark raspberry red colour with small silver glitter and jelly finish.



Jak przystało na żelkowe wykończenie, nie kryje w pełni nawet po 3 warstwach, i wolno schnie, ale ma wygodny szeroki pędzelek. Chyba nie ma żadnego konkretnego zapachu, ale też nigdy nie wąchałam rabarbaru, więc nie jestem autorytetem w tej kwestii :D

As every jelly consistency polish, it doesn't fully cover even after 3 coats, and dries rather slowly, but has a comfy wide brush. I don't think it has any distinctive smell, but then I've never smellt a rhubarb, so I'm no expert in that matter :D


  
Trzyma się bardzo długo, spokojnie około tygodnia, ale przez brokat dość ciężko się go zmywa.

It lasts well, about a week is a given, but the removal is a bit problematic because of the glitter in it.


  
Połączyłam go z geometrycznymi, plemiennymi wzorami z płytki BPS, której jeszcze wam nie pokazywałam, i wyszło całkiem nieźle :) 

I combined it with some geometric tribal patterns from a BPS plate I haven't shown you yet, and it turned out to look pretty nice :)



Co myślicie o tym lakierze? Też wam się tak podoba? :D
Pozdrawiam i Wesołych Świąt Wielkanocnych!

What do you think of this polish? Do you like it as much as I do? :D
See you and Happy Easter!    

23 komentarze:

  1. Super, że miałaś okazję wybrać się na "Piękną i Bestię". ;)
    Studia już tak mają... Więc fajnie, że i tak piszesz dla nas. :)
    Miałam raz lakier tej firmy. Miał dawać efekt jeansu. Wyglądał całkiem, całkiem, ale jeans to to nie był. :D Poza tym trwałość była tragiczna, ale też przez to, że nie nakładałam top coatu (żeby zachować ten niby jeansowy efekt).
    Ten lakier ma śliczny odcień, ale ja nienawidzę takiego słabego krycia. :D Ciekawe te plemienne wzory, ale raczej wolę akurat ten odcień solo na paznokciach. :)
    Również życzę wesołych Świąt Wielkiejnocy!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, byłam, i właśnie spłodziłam u Was w komentarzu przydługą relację :D
      Też nie jestem fanką takich nie do końca kryjących lakierów, ale od czasu do czasu czemu nie :)
      Mnie w sumie też bardziej podoba się solo, bardziej przykuwa uwagę :D
      Dziękuję!

      Usuń
  2. This kind of red is right up my alley! It's beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień! Taka bardzo, bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Welldone on finding this polish discounted! It looks gorgeous on your nails, it looks very juicy! :D I also love the white pattern you created on top!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć noszę na paznokciach wszystkie kolory tęczy to do klasycznej czerwieni lubię od czasu do czasu wrócić. Ta wygląda b. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię czasami postawić na czerwień, byle nie za często :D

      Usuń
  6. Ładny! Miałam dość podobny z GR. Zdobienie w polskich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, faktycznie, nie pomyślałam o tym :D

      Usuń
  7. Kusi mnie, żeby pójść na 'Piękną i Bestię' :P
    Fajne zdobienie, takie patriotyczne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A na Piękną i Bestię bardzo polecam się wybrać :D

      Usuń
  8. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you

    OdpowiedzUsuń
  9. It's pretty. I bought this collection when it came out. I haven't tried this one yet but tried the Cola one and it was very weakly scented - was disappointed!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba nie tylko efekt na paznokciach, ale także design na opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń